Majoriti di kalangan kita mempunyai penyakit resdung. Resdung atau sinus ini menyerang tidak mengenal usia dan jantina. Ada yang dapat penyakit resdung ini ketika usia masih kanak-kanak. Penyakit resdung dan sinus ini bukan sahaja membuatkan pesakit boleh kehilangan hidung malah resdung dan sinus ini juga boleh membawa maut jika dibiarkan merebak dan tidak di atasi dengan segera.

Jika kita alami sakit kepala , bersin di setiap pagi kemungkinan ini adalah di antara tanda-tanda resdung mulai menyerang kita. Selain itu, kita sangat alah dengan asap dan habuk, kadangkala bau sesuatu makanan seperti belacan juga membuatkan kita terus bersin dan sakit kepala dengan teruk. Jika hanya bersin biasa mungkin itu biasa bagi kita tetapi jika resdung semakin teruk, apabila kita bersin boleh mengeluarkan lendir .

Perhatikan warna hingus atau lendir yang keluar. Jika warna hingus atau lendir yang keluar itu bewarna kuning, hijau atau bercampur darah. Tanda utama ialah sakit kepala yang sangat teruk Ditengah hidung , dahi dan pipi. Anda di nasihatkan berjumpalah doktor terlebih dahulu. Doktor akan membuat pemeriksaan tertentu termasuklah endoskopi hidung, kemungkinan akan menunjukkan limpahan nanah daripada bukaan sinus yang dialami.

(rujukan : blog dr ahmad nordin)

Jika kesan-kesan awal resdung dan sinus di atas tidak di atasi dengan segera, semakin lama boleh mendapat komplikasi resdung dan sinus yang lebih teruk.

Ini adalah video live wanita yang mengalami resdung dan takut kehilangan hidungnya 

Ya, Wanita ini semakin bebas daripada resdung teruk yang di alaminya . Jom teruskan pembacaan sharing dari wanita ini pengalaman daripada kesan resdung dan sinus yang teruk . 

[KERANA TAKUT HILANG HIDUNG SAYA IKHTIAR DENGAN SET RESDUNG SHAKLEE]

.
Nama saya Nurhafizah Zamri .saya berumur 29 tahun dan sebagai surirumah sepenuh masa ..saya mengunakan Shaklee sejak 2 tahun yang lepas akibat kulit kusam selepas bersalin dan resdung yang agak menganggu setiap pagi hari2 saya sejak dari sekolah lagi..
Setiap pagi akan kedengaran disetiap ruang rumah kelas ataupun tempat kerja saya bersin setiap pagi ..arhhhh malunya ..tidak boleh dibayangkan..
Bukan itu sahaja resdung yang saya alami juga mengakibatkan saya alah pada habuk dan makanan. Bukan pada makanan laut seperti sotong udang dan ketam sahaja malah pada semua makanan seperti ayam dan ikan yang tidak fresh juga akan menyebabkan saya mengalami kegatalan pada hidung dan mata. Yang lagi teruk mata saya akan membengkak, berair dan gatal kemerahan dengan teruknya..
Boleh bayangkan tak saya juga tidak boleh membeli ayam ditempat tidak segar kerana ayam-ayam disana sudah tidak segar lagi. Pasar malam adalah hanya tempat saya membeli makanan basah ..
Oleh kerana takutkan kehilangan hidung yang sering diperkataan saya mula cuba mencari penawar untuk permasalahan saya. .
Untuk permulaan saya hanya mengamalkan vitamin C sahaja dah sebulan kemudian baru lah menambah Alfalfa sebagai 1 set resdung..
Saya konsisten makan dalam sebulan dan telah menunjukan tidak balas bahawa saya tidak lagi bersin diwaktu pagi dan mengalami kegatalan pada mata dan hidung saya.

Saya juga boleh makan makanan laut tanpa berpantang lagi seperti selalu. Alhamdulillah ..akhirnya saya keluar dari masalah saya yang menghantui saya bertahun-tahun lamanya sejak dari sekolah lagi ..
Terima kasih Allah..
Pada mereka yang mengalami masalah seperti saya anda boleh mencuba Set Resdung Shaklee ini kerana ia sangat berkesan. Saya yakin ia juga berkesan pada anda.

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3TESTIMONI 25: NORHAFIZAH ZAMRI 

Kesimpulannya, set resdung yang boleh saya cadangkan ialah Vitamin C , alfalfa dan Bcomplex shaklee . ( klik gambar di bawah untuk baca lebih jelas)

di antara testimoni lagi ialah :-

Jika anda adalah salah seorang mempunyai masalah resdung dan sinus , berusahalah dengan ikhtiar set resdung shaklee seperti wanita di atas sebelum lebih teruk dengan komplikasi yang boleh menyerang kita tanpa sedar. Kembalikan rasa segar dan rasa sihat tanpa resdung dan sinus setiap hari kita. In shaa Allah .

Saya ingin membantu anda untuk dapatkan set resdung shaklee ini , oleh itu sangat berbesar hati jika tuan puan hubungi saya.

Hubungi saya di :-

Klik button Whatsap di bawah ini untuk terus whatsap saya atau seperti no tertera di bawah  ðŸ™‚

Atau anda boleh membuat pembelian secara online dengan mudah di :- 


klik di sini Panduan mudah untuk Pembelian Secara Online

Panduan MUDAH Untuk Pelanggan Membuat Pembelian Produk Shaklee Secara Online – See more at: http://butiksihatcomel.blogspot.com/2014/07/panduan-mudah-untuk-pelanggan-membuat.html#sthash.fjrAMqTz.dpuf

Panduan MUDAH Untuk Pelanggan Membuat Pembelian Produk Shaklee Secara Online – See more at: http://butiksihatcomel.blogspot.com/2014/07/panduan-mudah-untuk-pelanggan-membuat.html#sthash.fjrAMqTz.dpuf

Jika pembelian online , sila hubungi saya untuk dapatkan pakej konsultasi dan tips menarik.

Disclaimer  :  Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *