Pada sabtu , 18 march 2023 lepas , Shaklee mengadakan satu program yang sangat menarik di 4 buah branch terpilih iaitu di Home office Shaklee Subang Jaya , Shaklee Branch Kuala Lumpur , Shaklee Branch Kota Bahru Dan Shaklee Branch Johor Bahru. Ramai sangat yang hadir untuk memeriahkan shaklee fun day ini sebab banyak aktiviti menarik yang telah di sediakan oleh pihak shaklee . Program shaklee ini bukan kaleng-kaleng tau , sebab siap ada Promosi produk , ada freegift dan shaklee juga ada free minuman yang berkhasiat iaitu air performance drink yang bantu badan kita rasa bertenaga dan elak dehidrasi dalam badan .

Kenapa Shaklee Fun day sangat menarik ?

1 ) Semasa Shaklee fun day berlangsung , Shaklee menawarkan promosi hebat untuk youth skincare shaklee , yang semua tahu skincare shaklee ini memang bermutu tinggi , berkesan dan memang selamat di gunakan. jadi selari dengan dah dekat nak raya , ramai yang nak kelihatan cantik berseri memang berebut orang beli youth shaklee ini, yelah promosikan memang berbaloi sangat . Pengguna tegar youth shaklee memang suka tak lupa juga yang baru nak cuba youth shaklee pun ramai . jangan risau sebab shaklee fun day dah terlepas , jika anda ingin tahu mengenai youth shaklee jom contact aizah di 0173053031

berbaloi grab promosi youth semasa funday kan .

2. Dengan program Shaklee fun day ini juga , kami pengedar shaklee malaysia yang sah dan terlatih boleh memperkenalkan kepada pelanggan kami ke shaklee home office atau ke branch dan menikmati potongan harga , paling teruja ada yang dapat hadiah percuma pulak tu . ada yang pelanggan belum rasa air performance drink terus jatuh hati dan terus beli untuk persediaan berpuasa . Kerana performance drink bantu cergas semasa berpuasa . Bestnya boleh berikan konsultasi pengambilan produk secara face to face kepada pelanggan kami . Jadi penerangan itu lebih jelas dan baik terus ada yang tambah pembelian sebab produk shaklee semuanya terbaik . Bila kenal dan tahu manfaat produk shaklee terus rasa nak borong semua .

3. Peluang bisnes shaklee pada yang baru nak ceburinya atau sudah lama ahli dan baru nak mulai bisnes shaklee , di Shaklee Shop biasanya akan sediakan meja dan kerusi . lagi lagi di home office shaklee siap sediakan tempat untuk berbincang . Oleh itu semasa shaklee fun day ada yang nak membuat duit lebih dengan bisnes shaklee . Mereka teruja dengan bisnes shaklee kerana modalnya rendah tetapi pulangan berganda apabila kita konsisten buat perniagaan dengan bisnes shaklee ini . Lagi-lagi apabila mereka telah merasai kesan baik apabila mengamalkan produk shaklee , mereka teruja untuk kongsikan pula pada yang lain di luar sana . Dengan perkongsian kesan pada diri kita apabila ambil shaklee , kita dah boleh tarik lebih ramai pelangan shaklee untuk mencuba . Dengan itu kita dah layak dapat untung runcit dan jika cukup syarat dapat pula bonus cash daripada shaklee . Opss tiba – tiba kalau dah sale semakin meningkat kita berpeluang pula untuk dapat Car bonus shaklee dan juga free travel trip bersama shaklee . waaaa memang syok bisnes shaklee ini . Jika ada yang nak join aizah untuk bisnes shaklee teruslah hubungi aizah di 0173053031

4) Dapat Penerangan daripada Pakar nutrisi shaklee , Puan sarah . Inilah paling best . dapat penerangan dan dapat tanya pelbagai mengenai produk , masalah kesihatan dan sebagainya . Puan sarah memang terangkan dengan jelas vitamin apa yang sesuai di ambil supaya lebih berkesan mengikut masalah yang di hadapi. Semasa shaklee fun day boleh cuba test cek tahap kesihatan kulit muka kita tau . haaa memang teliti cek dan nampak apa masalah dan punca kulit muka kita tidak cantik . menarik kan..

Ya , Shaklee memang mempunyai PAKAR NUTRISI yang terlatih , yang sentiasa membantu kami mendapat maklumat tepat mengenai produk untuk membantu pelanggan kami mengambil dan amalkan produk yang sesuai untuk menyelesaikan masalah kesihatan mereka . Terbaikan shaklee ni .

bersama puan sarah untuk penerangan nutrisi shaklee

5. Kids playground , hah part ni memang aizah suka ni , anak anak pun gembira la ada tempat telah di sediakan untuk bermain , paling derang suka ada sedikit aktiviti untuk mereka . Anak- anak kita pun dapat ramai kawan dari situ bila ibu bapa pergi membeli barang shaklee ataupun ada sesi perbincangan bersama kumpulan . waaa ini memang saya teruja tau . Shaklee memang family friendly dari dulu lagi .

6. Dapat Berjumpa dan berkenalan dengan President shaklee malaysia yang baru iaitu Mr. Leong, selain itu dapat juga berjumpa dengan upline-upline , master , rakan -rakan bisnes shaklee yang lain . meriah sangat dan best dapat bertukar pendapat , idea untuk lebih maju dan cemerlang dalam bisnes shaklee .

Meriahkan shaklee fun day dan bisnes shaklee ini . Semoga shaklee akan adakan lagi pelbagai program yang boleh semua hadir , yang penting ada promotion tau nanti . heheh .

Ada yang nak tau lebih langjut mengenai produk shaklee ataupun nak mulakan bisnes shaklee dengan modal rendah , boleh hubungi aizah terus di 0173053031 . aizah sedia membantu .

boleh klik whatsap di bawah untuk terus whatsap

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #manfaatprodukshaklee #produkshaklee2023 #kelebihanprodukshaklee #shakleemalaysia #pengedarshakleebandarseriputra #shakleefunday #bisnesshaklee

1 comment

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *