SET IQ UNTUK ANAK BIJAK , CERDIK DAN SIHAT


Cadangan pengambilan supplement ini berbeza mengikut umur anak-anak……

Bagi anak-anak yang masih bersekolah rendah ( 7 tahun dan ke atas)..





1)Shaklee OmegaGuard     2)Shaklee Meal Shake





Bagi anak-anak di peringkat umur sekolah menengah (13 tahun dan ke atas)…..



1)Shaklee OmegaGuard

2)Shaklee Lecithin

3)Shaklee B-Complex

4)Shaklee Meal Shake

1)Lecitin 

Mengandungi choline yang sangat perlu untuk otak berfungsi dan meningkatkan daya ingatan. Lecitin meningkatkan bekalan choline dan acethylcholine. Acethylcholine penting untuk fungsi otak

Acethylcholine merupakan sejenis neurotransmitter yang terlibat dalam penerimaan, penyimpanan dan penghantaran maklumat yang betul ke otak. Jika bekalannya cukup, maka fungsi-fungsi ini dapat dilakukan. Jika tidak fungsi itu akan tergugat.30% otak adalah terdiri daripada lecitin, manakala 70% lemak di hati adalah lecitin.


2)Shaklee B-Complex 

Membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, 
Anti stress (sebagai penenang), 
Membantu meninggikan sistem pertahanan badan, 
Menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan 
Membantu pelajar berfikiran positif sentiasa(mood baik)
Jadi, bila kurangnya stress dan mood happy, secara automatik pemikiran & daya penumpuan akan menjadi lebih baik. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah yang cantik berseri dan tidak kusam.


3)SHAKLEE OmegaGuard

SHAKLEE OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA,dll. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan otak dan fungsi2 otak.
Pemakanan yang berzat dan berkualiti amat penting supaya otak dapat berkembang.


4)SHAKLEE Meal Shake

Dengan kehidupan aktif anak-anak, mereka kurang mempunyai masa untuk duduk dan menikmati makan dengan sempurna. Oleh yang demikian Shaklee Meal Shake merupakan initiatif yang bagus dalam memastikan kita dapat membekalkan nutrient dan mineral yang penting untuk tumbesaran anak-anak kita. Shaklee Meal Shake ini, membekalkan 19 nutrient dan mineral penting yang perlu untuk tumbesaran anak-anak. Selain itu Shaklee Meal Shake ini juga merupakan sumber Kalsium yang tinggi dan diperbuat dari soya bermutu tinggi untuk menampung keperluan protein anak-anak. Di datangkan dalam perisa vanilla yang sangat lazat.   


CALL / SMS / WHASSAP : 017 305 3031
FANPAGE : butiksihatcomel
FACEBOOK : Aizah Azlem

Pakej : 
Tips-tips menarik 
konsuktasi sepanjang masa

hubungi saya dapatkan yang terbaik 🙂  

Kawasan COD 

Bandar Seri Putra – Bangi , Putra Makhota , KLCC , KTM Mid Velly , KTM Seputeh , KTM Salak Selatan , KTM Bandar Tasik Selatan , KTM Serdang, KTM Kajang , KTM UKM , KTM Kajang , KTM Batang Benar , KTM Nilai 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *