Istimewanya Saya Ahli Shaklee

Salam Semua , Makin ramai yang bertanyakan keahlian shaklee sebab tahu banyak kelebihan yang menanti tidak kira hanya untuk makan sendiri ataupun untuk memulakan perniagaan .

Apa yang menarik sangat Shaklee ni , sampai orang berebut2 ? jom kita bongkar !!


Apa yang kita dapat tafsirkan di atas ? 

  • wow keahlian murah je kan 
  • Benefit tu yang penting , jimat jimat .. duit hasil penjimatan tu boleh kita gunakan untuk yang lain.
  • Benefit lagi untuk yang nak berbisness. dan paling istimewa kami sediakan pelbagai program menarik untuk membantu anda.

Apa yang best sangat dengan group kami ? 

Setelah Mendaftar bersama saya , akan di masukkan ke dalam group rahsia kami, di mana mempunyai pelbagai program, informasi dan rahsia-rahsia kejayaan master-master kami.

Sokongan dan dokongan sehingga anda berjaya. Kami sedia membantu sehingga anda faham tentang selok-belok online marketing dan produk knowledge. Dari perkara asas sehinggalah anda lebih advance mengenai Shaklee.Sehingga anda rasa tidak boleh dipisahkan dengan Shaklee ๐Ÿ™‚ macam saya .
  • Seminar Online * Facebook / Whassap / Blog / Kelas Online kami 
  • Seminar Offline * Kelas offline yang di adakan oleh master-master group kami.
Menarik kan … kami tidak tinggalkan anda keseorangan ๐Ÿ™‚ 

Apa yang Shaklee tawarkan ??

1- Sekarang segalanya di hujung jari , begitu juga dengan shaklee sudah ada cara pembelian online, jadi tidak susah lagi jika kita tiada masa untuk ke branch-branch. :). dan yang paling latest , customers sendiri boleh beli online dengan account kita dengan cara esell. menarikkan … 

2- Bonus- Bonus menarik dari shaklee :- 

Program Ganjaran Tunai
Bonus Kumpulan Peribadi (21%)
Bonus Peribadi Bersih merupakan pendapatan yang dibayar oleh Shaklee berdasarkan jumlah PV Kumpulan Bulanan anda. Peratusan Bonus Peribadi Kasar diambilkira melalui UV kumpulan anda. Peratusan ini akan meningkat seiring dengan kenaikan tanggungjawab kepimpinan anda bilamana anda menaja pengedar baru masuk ke dalam kumpulan anda. Untuk melayakkan diri menerima Bonus Peribadi, Pengedar mestilah mempunyai paling minimum 30 UV Peribadi dalam bulan pembayaran bonus.

Bonus Kepimpinan (sehingga 6 paras ke atas)
Anda layak menerima Bonus Kepimpinan apabila anda melahirkan Pemimpin Jualan yang baru di dalam organisasi anda (โ€œbreak outโ€). Bonus Kepimpinan dibayar kepada semua Pemimpin Jualan yang layak dan menepati prestasi yang digariskan untuk bonus ini.
Bonus Kepimpinan dibayar berasaskan pada PV Kumpulan sehingga Pemimpin Jualan tahap ke-enam. Pembayaran bonus ini berasaskan jumlah sebenar Kiraan Mata pada Tahap Pertama (First Level Point Count) dalam kumpulan tersebut.

Insentif Coordinator (sehingga 1.5%)

Bonus Insentif Khas Shaklee (Insentif Coordinator) merupakan satu insentif dan ganjaran bagi prestasi perniagaan cemerlang yang ditawarkan kepada pangkat Coordinator dan ke atas, yang layak.

Program Kereta
Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif yang ditaja khas oleh Shaklee untuk semua para Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat yang ditentukan.

Pemimpin Jualan yang menepati syarat kelayakan akan mendapat kredit kereta setiap bulan dimana mereka perlu memenuhi syarat perlaksanaan Program Kereta ini secara minimum.

Program Konvensyen/ Insentif melancong dalam dan luar negara
Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda telah mula mendapat mata terkumpul 
untuk Program Konvensyen Shaklee. Destinasi dan kelayakan UV bagi setiap konvensyen 
berbeza pada setiap tahun. Sila rujuk Brosur Konvensyen/insentif untuk keterangan lanjut.

Pesanan ringkas saya :- 


CALL / SMS / WHASSAP : 017 305 3031
FANPAGE : butiksihatcomel
FACEBOOK : Aizah Azlem

Pakej : 
Tips-tips menarik 
konsuktasi sepanjang masa

hubungi saya dapatkan yang terbaik ๐Ÿ™‚  



Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *