Testimoni Set Kurus Shaklee

Ramai yang nak kurus, tapi tahukah anda, nak kurus juga mesti ada teknik-teknik yang betul supaya kita kurus dengan sihat ? 🙂 .Kurus tanpa kita memudharatkan diri kita. 

Saya cadangkan anda amalkan SET KURUS SHAKLEE , sebab dari bahan semulajadi dan sihat. 

Tak nak bersembang panjang , jom kita tengok yang sudah berjaya dengan SET KURUS SHAKLEE . 


Haaaa camne ? teruja tak semua dengan sedikit testimoni ni ? bukan badan je kurus tapi kulit pon berseri-seri dengan shaklee. Kesihatan pun terjaga .

macam mana shaklee membantu anda? 


Lecithin : –
Lecithin bertindak pecahkan lemak dan kolestrol,membersihakan salur darah kita.jika amalkan pengambilannya dapat membantu percepatkan pembakaran lemak untuk pelangsingan seimbang. selain itu, membantu mencantikkan otot dan kulit, dimana Lecithin membantu aktifkan metabolism sel dan lambatkan prosess penuaan.  

Omega Guard :- 
Omega Guard Pula membantu kita meningkatkan hormon keupayaan badan untuk membakar lemak.Omega Juga Mengurangkan penghasilan lemak. Dimana kita lebih rasa kenyang.

Alfalfa :- 
Alfalfa ini sebenarnya adalah farmasi, sebab terlalu banyak khasiat-khasiat yang terkandung di dalamnya. Dengan Amalkan alfalfa dalam jangka masa panjang membantu singkirkan lemak dan kolestrol yang berlebihan.Alfalfa mengandungi sapanin – Span  yang menyerap kolestrol berlebihan.

Herblex :- 
Kebiasaanya siapa yang nak kurus, dan mahukan set bajet , Saya sentiasa cadangkan pengambilan herblex ini, sebab apa ? herblex berfungsi sebagai detox, Segala Toksin, lemak , lendir yang berlebihan akan dikeluarkan secara pembuangan.


Cinch TM Shake :- 
Cinch membantu kita hilangkan lemak-lemak yang tidak diperlukan oleh badan, lantas membantu kita turunkan berat badan , inci dan mengekalkan otot. ramai yang mengambil cinch sebagai pelengkap untuk penurunan berat badan ini kerana ia menghalang badan mengelebeh. 

ESP:-
ESP terlampau banyak khasiat, saya juga pengguna tegar ESP. Ibarat kata macam-macam ada dalam ESP ni. salah satunya adalah dalam penurunan berat badan. selain itu kita sentiasa rasa bertenaga.membuatkan kita rasa kenyang setelah pengambilan ESP ini . dalam masa sama ia memperbaiki sel-sel dalam badan dan kulit kita. pendek kata ESP adalah yang terbaik. 

Erhmm Mudah dan lengkapkan untuk nak langsing bersama shaklee  …  🙂 

Set Kurus Shaklee ini Juga boleh mengikut bajet anda, jadi tak perlu pening-pening kepala yang berbajet sedikit. anda juga boleh kurus yea 🙂 

 Kebiasaanya saya akan cadangkan set bajet dengan pengambilan :-
1 ) Herblax + Lechitin atau Alfalfa + Lechitin 
Selain itu dengan set bajet ini anda boleh tambah dengan  yang lain. 

Jom Dapatkan segera SET KURUS SHAKLEE ANDA dengan saya untuk dapatkan tips menarik dan konsultasi percuma 🙂 



CALL / SMS / WHASSAP : 017 305 3031
FANPAGE : butiksihatcomel
FACEBOOK : Aizah Azlem

Pakej : 
Tips-tips menarik 
konsuktasi sepanjang masa

hubungi saya dapatkan yang terbaik 🙂


Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *