Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra, Bangi  &  Pengedar Shaklee Online Malaysia 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua peminat shaklee.Terima kasih kerana membuat pilihan yang bermakna untuk diri kita ke arah lebih sihat, bertenaga dan comel bersama Shaklee.

Nama saya Noraizah Mohd (1065015) seorang Pengedar Shaklee Malaysia . In Shaa Allah saya boleh POS  shaklee keseluruh Malaysia dan juga secara COD shaklee  di kawasan berhampiran saya iaitu Bandar Seri Putra , Putra Mahkota , Bangi lama , Pekan bangi , Bandar Baru Bangi . 


Saya juga seperti pengguna yang lain pada permulaannya, ingin mencari pengedar shaklee yang bukan jenis touch n go, di mana kita membeli barang dan terus ditinggalkan tanpa memberi konsultasi dan tips-tips yang diperlukan untuk proses pemyembuhan yang sempurna. 

Alhamdulillah akhirnya saya Allah temukan saya dengan Puan Maziah.Segala penerangan yang disampai amat memuaskan hati sehingga saya join ahli shaklee. Apa yang di praktikkan , diturunkan ilmunya kepada saya Seorang Pengedar shaklee yang memberi pakej lengkap konsultasi dan tips-tips yang diperlukan supaya mendapat kesan positif. Apa yang saya perjuangkan ialah membantu pengguna menggunakan supplement semulajadi tanpa bahan kimia. In Shaa Allah saya akan membantu sedaya mungkin.

Diantara testimoni yang diberikan oleh pengguna , seorang customer saya dari bintulu , sarawak ( jauh beribu batu tidak menghalang kami) :- 

Alhamdulillah setakat ini, semua customer saya shaklee masih berhubung dan bertanyakan khabar, malah ada yang dah menjadi kawan yang agak rapat untuk berkongsi pelbagai tips.

Jadi apa tunggu lagi , jom sertai saya untuk dapatkan produk shaklee anda dengan pakej Konsultasi shaklee dan tips menarik . In Shaa Allah .

Selain itu, untuk sesiapa yang berminat untuk sertai business shaklee, juga boleh hubungi saya . akan saya genggam tangan anda melangkah masuk ke kumpulan shaklee yang sangat produktive.

Tips membeli shaklee :-

Penting untuk dapatkan pengedar shaklee yang  berpengalaman  dan memberikan konsultasi yang terbaik pada anda. INI KERANA , bukan semua pengedar shaklee akan memberikan konsultasi kepada pelanggan mereka dan mengikut kesesuaian mengikut masalah yang di hadapi pelanggan .
Malah ada pengedar yang hanya touch n go , selepas menjual tanpa memberi penerangan yang penting untuk pengambilan .

KONSULTASI AMAT PENTING .
In Shaa Allah saya akan berikan pakej konsultasi bersama pembelian dengan saya 🙂

                                        

Boleh hubungi / Mesej / Whassap saya di :- 017 305 3031 
dan boleh juga pm di Facebook saya :- 
FANPAGE : butiksihatcomel   FACEBOOK : Aizah Azlem   
IG : Aizah Azlem-Jualshaklee
Di Jemput kunjungi Blog Saya di : www.tipsibuhamil.com

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra, Bangi, Pengedar Shaklee Bukit Mahkota,Bangi, Pengedar Shaklee Impian Putra,Bangi,  Pengedar Shaklee Bangi Lama, Pengedar Shaklee Bangi, Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi, Pengedar Shaklee kajang, & Pengedar Shaklee Nilai Impian,Nilai,  Pengedar Shaklee Kampung Bahagia, Bangi , Pengedar Shaklee Nilai , Pengedar Shaklee Nilai Impian , Pengedar Shaklee Nilai 3 , Pengedar Shaklee Seksyen 7, Bangi, Pengedar Shaklee Seksyen 2, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 1, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 8, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 3, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 4, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 5, Bangi , Pengedar Shaklee Bangi Avenue . Pengedar Shaklee Banyan Close , Pengedar Shaklee KUIS . Pengedar Shaklee Putra Hills Residency , Pengedar Bangi Desaria Nilai , Pengedar Shaklee bandar Puteri Bangi , Pengedar Shaklee Rinching Hilir Bangi ,  Pengedar Shaklee Bangi Indah ,  Pengedar Shaklee Kampung Bangi ,  Pengedar Shaklee Taman Bangi Villa ,  Pengedar Shaklee Komuter Bangi ,  Pengedar Shaklee Kampung Sungai Buah ,  Pengedar Shaklee Anjung Suasana ,  Pengedar Shaklee Southville City , 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *