Assalamualaikum semua dan salam sejahtera . Siapa diantara kita sudah berumah tangga tapi tidak mahukan zuriat? mungkin ada tapi kadar amat sedikit berbanding yang MAHUKAN kehamilan untuk dapat anak sendiri .

begitu juga dengan sahabat kita ini , 6 tahun penantiannya berakhir setelah disahkan hamil . gembira dan syukur tidak terkata ye tak . In Shaa Allah , anda juga pasti boleh . never never never give up . jom kita ikhtiar .

 

 

ikuti kisah sahabat kita ini :-

[PENANTIAN 6 TAHUN UNTUK ZURIAT PERTAMA BERAKHIR DENGAN BANTUAN SUPLEMEN SHAKLEE]
.

Dalam hidup ini kita diberi dugaan & ujian yang berbeza dan pastinya setiap kesabaran itu pasti ada ganjaran. Saya dan suami menunggu selama enam tahun untuk menimang cahayamata dan hanya yang melaluinya sahaja faham, perasaan kami.

.

Saya mula mengamalkan set kesuburan shaklee pada Jan 2012, selepas 6 bulan mengamalkannya saya telah disahkan hamil. Semasa hamil dan didalam pantang saya juga menggunakan set yang berkaitan.
.

Lebih membanggakan sebagai seorang ibu sehingga ke saat ini bayi saya sudah berusia 5 bulan menikmati susu ibu sepenuhnya dimana saya langsung tidak mengalami masalah kekurangan susu walaupun di dalam bulan puasa.Selain itu, bayi saya mempunyai kulit yang gebu dan badan yang tegap.
.

Kesimpulannya saya mendapat pelbagai manfaat dengan produk shaklee bermula dengan set kesuburan, set kehamilan,set berpantang dan set menyusu. Bukan kemenangan yang saya harapkan cukuplah sekadar berkongsi secebis pengalaman. Nama bayi saya Nur Damia Najiha Binti Ismadi. Sekian.

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 15: SULHANA SHUHAIMI

Jom Dapatkan Set Kesuburan Shaklee dengan saya , In Shaa Allah saya akan berikan pakej tips kesuburan . 

Hubungi saya di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *