Sebut MLM , dulu memang aizah ni buta juga tak tahu apa dan lagi takut bila dengar cerita abang sendiri hilang RM 10 000 bila masuk satu MLM ini . Nama Rahsiala kan . tapi dah terkubur gitu je MLM tu . Masa dengar abang aizah lebur RM 10 000 tu rasa rugi sangat duit sebanyak tu macam macam boleh beli.

Seorang lagi orang terdekat saya pun masuk satu MLM ni, di paksa buat pinjaman bank sebanyak
RM 15 000 untuk membeli barang untuk buat stok . Sudahnya duk membayar hutang sehingga bertahun-tahun lamanya . Dalam hati masa tu perlu ke keluarkan duit sebanyak tu nak berniaga MLM? ok la memang aizah tak suka sebab kena labur banyak duit macam tu . Lagi satu keyakinan pun tak tinggi ni sebab takut terbengkalai.

Sehingga saya temui satu cream ini , cream ini saya beli untuk kegunaan anak saya terkena ekzema waktu itu. bila saya guna ALhamdulillah cream itu bagus sangat . Selepas itu saya terfikir saya juga ingin membantu anak-anak yang ada ekzema.

Jadi saya ingin juga mencuba untuk join ahli produk ini . Tapi saya di fahamkan produk ini juga adalah MLM . TAPI SAYA TERKEJUT DENGAN PENJELASAN INI .
MLM ini ada yang memang menipu dan ada MLM yang betul dan dah ramai join MLM yang saya nak join ni berjaya tanpa melabur duiteribu-ribu. MAKIN NAK TAHU PULA macam mana caranya ? APA BEZA MLM TIPU DENGAN MLM BETUL ?

Jadi untuk penjelasan yang jelas dan tepat JOM TONTON VIDEO INI

Haaa jelas tak ? Jadi pada akhir tahun 2010 saya membuat pendaftaran dengan syarikat jual cream ini iaitu SHAKLEE. Saya diberi penjelasan bagaimana ingin menjual produk-produk dengan syarikat ini .Alhamdulillah caranya hanya membuat pendaftaran pertama sebanyak RM 68 sekarang harganya RM 80 termasuk starterkit . Dalam itu ada buku produk dan beberapa panduan.

Bila saya terjerumus dengan Shaklee ini saya semakin sayang dan ingin bersungguh-sungguh lagi buat perniagaan ini, rasa kena dengan diri saya . Ya lah kan caranya kita perlu menjual produk , produk ini pula kita tak perlu risau sudah ada landmark study yang selamat digunakan seisi keluarga . seterusnya kita akan dapat sedikit untung dan bonus . Paling best saya dapat bantu ramai orang untuk sihat dan berjaya . Memang best sangat .

Tahun 2016 , Alhamdulillah saya menunaikan impian saya menjadi surirumah bergaji. Dengan shaklee saya berniaga dari rumah sambil menjaga anak-anak syurga saya dan suami tercinta . Iya Suri rumah pun boleh join shaklee bukan untuk orang bekerja sahaja tau. 
Hanya dengan bermodalkan RM 80, Macam-macam kita boleh dapat tau dan lagi bonusnya shaklee ini istimewa dengan kajian-kajian bertaraf dunia.
Antara kelebihannya lagi ialah :- 
Apa yang Shaklee tawarkan ??
1- Sekarang segalanya di hujung jari , begitu juga dengan shaklee sudah ada cara pembelian online, jadi tidak susah lagi jika kita tiada masa untuk ke branch-branch. :). dan yang paling latest , customers sendiri boleh beli online dengan account kita dengan cara esell. menarikkan …
2- Bonus- Bonus menarik dari shaklee :-
Program Ganjaran Tunai
Bonus Kumpulan Peribadi (21%)
Bonus Peribadi Bersih merupakan pendapatan yang dibayar oleh Shaklee berdasarkan jumlah PV Kumpulan Bulanan anda. Peratusan Bonus Peribadi Kasar diambilkira melalui UV kumpulan anda. Peratusan ini akan meningkat seiring dengan kenaikan tanggungjawab kepimpinan anda bilamana anda menaja pengedar baru masuk ke dalam kumpulan anda. Untuk melayakkan diri menerima Bonus Peribadi, Pengedar mestilah mempunyai paling minimum 30 UV Peribadi dalam bulan pembayaran bonus.
Bonus Kepimpinan (sehingga 6 paras ke atas)
Anda layak menerima Bonus Kepimpinan apabila anda melahirkan Pemimpin Jualan yang baru di dalam organisasi anda (“break out”). Bonus Kepimpinan dibayar kepada semua Pemimpin Jualan yang layak dan menepati prestasi yang digariskan untuk bonus ini.
Bonus Kepimpinan dibayar berasaskan pada PV Kumpulan sehingga Pemimpin Jualan tahap ke-enam. Pembayaran bonus ini berasaskan jumlah sebenar Kiraan Mata pada Tahap Pertama (First Level Point Count) dalam kumpulan tersebut.
Insentif Coordinator (sehingga 1.5%)
Bonus Insentif Khas Shaklee (Insentif Coordinator) merupakan satu insentif dan ganjaran bagi prestasi perniagaan cemerlang yang ditawarkan kepada pangkat Coordinator dan ke atas, yang layak.
Program Kereta
Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif yang ditaja khas oleh Shaklee untuk semua para Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat yang ditentukan.
Pemimpin Jualan yang menepati syarat kelayakan akan mendapat kredit kereta setiap bulan dimana mereka perlu memenuhi syarat perlaksanaan Program Kereta ini secara minimum.
Program Konvensyen/ Insentif melancong dalam dan luar negara
Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda telah mula mendapat mata terkumpul
untuk Program Konvensyen Shaklee. Destinasi dan kelayakan UV bagi setiap konvensyen
berbeza pada setiap tahun. Sila rujuk Brosur Konvensyen/insentif untuk keterangan lanjut.

woww bestkan . lagi Best kita dapat bantu ramai orang untuk berjaya dan sihat . In Shaa Allah .

Tak tahu mana nak mula ? 

Tak apa , Pihak shaklee ada menganjurkan kelas-kelas untuk semua pengedar shaklee
dan paling best group kami pun ada buat kelas . Kelas online dan juga kelas offline untuk membantu pengedar shaklee di bawah kami .

Jangan tunggu lama-lama rugi nanti , hubungi aizah terus untuk aizah bantu sama sama berjaya .

Klik button Whatsap di bawah ini untuk terus whatsap saya atau seperti no tertera di bawah  🙂

1 comment
  • intan
    August 17, 2017 at 10:48 am

    Alhamdulillah,,saya dah join bisnes ni

    Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *