Zaman dah berubah , teknologi dah canggih . Sama juga dengan kita kalau boleh nak semua mudah dan cepat . Jadi aizah nak berikan beberapa tips yang senang dan penting untuk membeli shaklee walaupun anda sedang sibuk mahupun tiada masa untuk membuat pembelian. Anda boleh dapatkan produk shaklee dengan segera tanpa rasa susah.

Untuk pembelian shaklee , sangat mudah iaitu :-

1) Boleh membuat secara online sahaja . Segalanya di hujung jari . hanya klik klik dah membuat pembelian dan hanya menunggu baran sampai di hadapan pintu rumah atau pejabat anda .

online macam mana ? nak pergi web mana ? jangan risau aizah dah sediakan di sini , cuma gambar E-Sell sahaja :-

2) Boleh hubungi saya terus , saya boleh membantu anda untuk buat pengeposan ke seluruh malaysia, brunei dan singapore. Mudah sangat , hanya transfer amount pembelian pada aizah , berikan details untuk pos . aizah akan uruskan semua nya . anda hanya tunggu barang sampai di hadapan rumah atau pejabat . mudahkan . hanya klik logo whatsap ini , akan terus ke sesi whatsap anda san saya .
                                                       

3) Untuk yang berada di kawasan aizah , aizah boleh membuat penghantaran secara terus iaitu COD
( cash on delivery) . aizah berada di kawasan mana ?
Bangi , Bandar seri putra , Bukit Mahkota , Pekan Bangi , Bangi Avenue , Nilai 3 , Rincing Hilir dan Kawasan Berhampiran lain lagi .
                                                       
Jom tonton :-

  4) Membuat pembelian di Branch Shaklee atau home office shaklee . tetapi jika ingin ke sana anda perlu mempunyai keahlian terlebih dahulu . Habis macam mana ? mudah sahaja , anda hubungi saya di 017 3053031. untuk saya daftarkan sebagai ahli shaklee . Banyak kelebihan ahli shaklee ni di antaranya kita akan dapat less 15%-20% setiap produk kita beli , jika anda membuat pembelian 150point ke atas , anda akan dapat bonus . waaa jimat dapat dan bonus pun dapat . untung sangat kan.
Jangan risau , saya akan uruskan semuanya dengan cepat dan mudah.

Tips Penting Untuk Membeli Shaklee  

1) Pastikan kita beli shaklee dengan pengedar shaklee yang sah Alhamdulillah aizah adalah pengedar shaklee malaysia yang sah , ID 1065015 , Noraizah Mohd . Kenapa kita perlu cari yang sah ? sebab tak nak awak tertipu . tak nak awak rugi . 

2) Pastikan Pengedar shaklee akan berikan konsultasi selepas pembelian . Rugi kalau anda beli tapi tiada konsultasi . macam mana anda ingin ambil supplement shaklee dengan cara yang betul ?
macam mana pulak nak tahu dia berikan konsultasi ke tak ?
jangan pening-pening , setiap pembelian dengan aizah, aizah akan berikan konsultasi yang lengkap mengikut masalah anda hadapi . 

Ada yang hubungi saya tanya konsultasi , bila saya selidik dia membuat pembelian dengan pengedar yang hanya ingin menjual bukan membantu , tanpa memberikan konsultasi cara pengambilan . kesian sangat. rugi awak beli tanpa konsultasi . tapi Maaf aizah minta dia cari balik pengedar tersebut . sebab aizah akan berikan keistimewaan pada membuat pembelian dengan aizah sahaja . 

3) Membuat pembelian dengan Pengedar Shaklee sahaja bukan ditempat-tempat tidak diiktiraf . Jika anda membuat pembelian di tempat tidak diiktiraf , segala masalah anda sendiri akan tanggung contoh expired sudah dekat .

Semoga tips-tips aizah berikan ini sangat bermanfaat pada semua yang ingin memiliki shaklee .

Hubungi aizah terus untuk aizah bantu anda dapatkan shaklee dengan mudah dan cepat . In Shaa Allah .

Klik button Whatsap di bawah ini untuk terus whatsap saya atau seperti no tertera di bawah  ðŸ™‚

Jika pembelian online , sila hubungi saya untuk dapatkan pakej konsultasi dan tips menarik.

                   
                                      

2 comments

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *