car

Pencuci Muka Terbaik Di Malaysia.

Anda sedang cari pencuci muka yang sesuai untuk semua jenis kulit muka? Anda membuat pilihan tepat memilih saya. Pencuci muka saya ini sangat istimewa kerana dia memang berbeza dari pencuci muka yang lain. Pencuci muka youth shaklee adalah terbaik dimalaysia dan juga di dunia. Untuk pengetahuan anda, youth ini juga digunakan diseluruh dunia. pencuci muka youth ini telah di kaji selama 8 tahun sebelum di pasarkan keseluruh dunia.

YA 8 TAHUN.. KAJIAN. Bahan yang digunakan pula sangat eksklusif dan semuanya semulajadi. Bukan sahaja bahan untuk di jadikan pencuci mukNoa ini sahaja di kaji. Malah botol untuk pencuci ini juga di kaji dengan teliti.waaaa terbaik sangat pencuci muka youth ni.

Jomm kita tengok bahan apa di gunakan dalam pencuci youth shaklee ini . SAYA PASTI ,ANDA MESTI TERUJA.

  • Bahan Kandungan Muscadine Grape Extract

Itah paling suka YOUTH Cleanser sebab ada ramuan Muscadine Grape. Kalau you nak tahu, Muscadine Grape ini ialah buah premium yang sangat berkuasa membaiki dan melindungi sel badan kita! Sebiji anggur ini berharga lebih kurang RM100. Mahal kan? Anggur ini berfungsi untuk melindungi dan membaiki sel DNA badan kita. Pada masa yang sama, ia mampu menghalang kerosakan kolagen dan elastin. Anggur ini juga mengandungi 40x ganda anti-oksidan daripada anggur biasa. Semakin tinggi kandungan anti-oksidan, semakin tinggi kesan awet muda. Cuba you bayangkan betapa hebatnya kesan anggur ini bila kita guna di muka? Kesannya? Sel kulit menjadi sihat dan muka akan lebih berseri dan kelihatan lebih muda dari usia sebenar!

  • Bahan Kandungan Esktrak Alga Hijau

You ada masalah blackhead? whitehead? Dah guna banyak produk untuk bersihkan whitehead dan blackhead tetapi masih tidak berjaya? Cleanser ini mempunyai ramuan ekstrak alga hijau di mana ia membantu untuk exfoliate/ menghaluskan kulit muka kita dengan sangat lembut. Alga hijau ini membuang sel kulit mati di muka kita. Secara tidak langsung juga membantu membersihkan blackhead dan whitehead di muka kita. Exfoliation ini sangat lembut pada kulit, tidak menggunakan microbeads seperti produk scrub lain di mana microbeads kebiasaannya terlalu kasar dan boleh merosakkan sel kulit. Hidung memang semakin licin sejak guna cleanser ini. Yeay!

  • Bahan Kandungan Avocado Oil

Trust me, muka you memang tidak akan rasa kering or cekang langsung lepas guna YOUTH Cleanser! Cleanser ini memang sesuai untuk semua jenis kulit sebab terdiri daripada gabungan Gel dan Oil. Gel sangat membantu untuk menyerap minyak berlebihan pada muka berminyak dan berjerawat, manakala Oil pula melembapkan kulit muka yang kering dan sensitif. Muka rasa sangat lembut lepas guna Cleanser!

  • Bahan kandungan Vital Repair+® Complex

Bahan kandungan Vital Repair ini merupakan ramuan Vitamin unggul dan ekslusif 7 nutrisi anti-oksidan dan vitamin yang melindungi dan menghalang radikal bebas dari merosakkan sel kulit, serta membantu menggalakkan proses pembaharuan sel kulit yang sihat. Contoh radikal bebas ialah pencemaran alam sekitar, sinaran matahari, asap rokok dan banyak lagi. Vital Repair ini akan melindungi kulit daripada dirosakkan oleh elemen-elemen ini.

Jadi jommm hubungi aizah untuk dapatkan pencuci muka youth di 0173053031 hari ni untuk cantik sepanjang hari.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *