Assalamualaikum semua, Apa business yang cuma gunakan modal yang sangat rendah tetapi pulangan yang berganda-ganda? kemudian business ini pula amat mudah untuk diuruskan tidak kira anda masih bekerja mahupun anda surirumah sepenuh masa. Saya ingin kenalkan pada anda business shaklee yang sangat istimewa berbanding business lain diluar sana. business shaklee menawarkan pelbagai pulangan menarik pada kita bukan sahaja duit bonus , duit untung runcit, malah business shaklee juga menawarkan car bonus , free trip ke oversea. Berapa duit bonus anda ingin kan? 2000? 4000? 5000? atau 10000? atau beratus ribu ? anda tentukan sendiri. wowwww business apa ni best sangat ni ? haa macam saya cakap tadi, business shaklee.

gambar ini adalah sebahagian daripada semua leader dibawah kumpulan besar aizah iaitu ireach.

Salah satu lagi aktiviti wajib tahunan adalah business leader national conference shaklee,ia adalah event khas untuk leader sahaja. Alhamdulillah tahun 2019 adalah tahun ketiga aizah melayakkan diri menyertai Business Leader National Conference 2019 Shaklee (BLNC) . Untuk Melayakkan diri ke BLNC ini perlu ada syarat-syarat dan perlu capai syarat tersebut baru boleh menyertai BLNC. Haa jadi bukan semua Leader pun yang boleh menyertai BLNC ni. Siapa yang layak sangat bertuah dan best sangat. Jom saya kongsikan pada anda .

Sangat -sangat meriah, leader-leader berkumpul dari seluruh malaysia termasuk daripada sabah dan sarawak. Di sini kami di dedahkan pelbagai teknik dan maklumat penting mengenai shaklee untuk di kongsikan kepada anak-anak shaklee kami nanti.

JADI ANDA MESTI JOIN GROUP AIZAH UNTUK AIZAH TUNJUKKAN JALAN BETUL UNTUK BERJAYA DAN MENDAPAT INCOME DENGAN SHAKLEE.

Gambar ini pula adalah gambar bersama kumpulan kesayangan saya iaitu CVG, master terdekat saya master adilah dan juga master fahmy.

Istimewanya kumpulan kami ini saling bersahabat,saling memberikan semangat dan juga idea-idea untuk bantu membantu memajukan lagi business shaklee kami. Jika ada yang down, pasti ada tangan yang menghulur memberikan semangat dan sokongan, Jika ada yang buntu idea, pasti ada yang datang dengan seribu idea. Kami sangat-sangat rapat seperti keluarga kami. siruasi ini tak kan ada di mana mana kumpulan yang lainnya.

Jom kita tinjau gambar-gambar saya di BLNC :_

DSC00265.jpg

dalam BLNC juga kami di berikan maklumat pelbagai promosi yang akan di adakan oleh shaklee, dan ada juga produk baru yang akan dimasukkan ke malaysia dalam masa terdekat seperti performance drink berperisa lemon. haaa memang best sangat tau.

Selain itu, trip shaklee yang sangat best dan semua leader tengah fight untuk dapat kelayakan. trip tu adalah ke korea dan juga ke switzlend wow sangat dan kami sempat juga bergambar di hadapan banner semasa BLNC tempoh hari. woww best sangat tak sabar nak pergi . yelah kan semau free, bawak baju je.

DSC00225.jpg

Di BLNC ni juga, kami di hidangkan dengan ais krim vivvix , cup cake vivix , air vivix . waaaa paling mahal tu. selain makanan pagi, tengahari dan petang yang mewah. teruja sangat sangat .

Masa balik, kumpulan kami adalah orang paling akhir tinggalkan dewan.. inilah yang memang tiada kumpulan lain sanggup seperti kami, duduk sama sama bincang bagaimana kita nak bantu orang lain jana income lebih daripada kami. sebab kami tahu yang datang nak baut income ni ada sebab tertentu nak nak sangat berjaya. In shaa Allah kami dah bincang dan kami sudah dapat jalan nak bantu anda..

jadi jagna tunggu lama-lama , rugi sangat . sebab masa tak tunggu kita untuk berjaya tapi kita perlu kejar masa untuk berjaya.

hubungi aizah untuk aizah pimpin tangan anda bersama dalam business shaklee ini .

wasap terus aizah di www.waap.my/0173053031

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *