Assalamualaikum dan salam sejahtera
Jutaan terima kasih kerana memilih saya , Saya Tiya Adnan adalah pengedar shaklee yang terlatih di kawasan pengedar shaklee beaufort Sabah Jika anda ingin mendapatkan produk shaklee boleh terus hubungi saya di talian 016-5751201

Untuk kawasan beaufort sabah dan Kawasan sekitar In Shaa Allah saya boleh buat penghantaran terus. Manakala untuk diluar kawasan saya akan poskan secepat mungkin.

Kesan Shaklee Kepada Saya
Alhamdulillah saya mengenali shaklee semasa saya hamil anak pertama. Di mana semasa hamil anak pertama saya mengalami masalah Hb sangat rendah , berat badan sangat ringan , ada masalah kejang kaki dan sentiasa lesu. Alhamdulillah kakak ipar saya cadangkan ambil supplement shaklee iaitu Vitamin C , Bcomplex , Vitalea, Ostematrix dan Zink . Amazing sangat dengan keizinan Allah , Darah / HB semakin normal , bukan sahaja normal tapi bacaan dia sangat bagus iaitu dari Hb 9.8 kepada 12 dan sebelum bersalin HB saya naik sehingga 13. masalah kaki kejang saya sangat teruk, kadang setiap malam saya terkena kaki kejang. selepas ambil set shaklee ini. alhamdulillah sangat kejang semakin kurang dan jarang sangat berlaku.

Jadi , saya sedar shaklee ini sangat membantu pada kesihatan saya kembali baik, jadi saya nak kongsikan juga kebaikan ini kepada semua untuk membantu kesihatan yang lain juga kembali normal. In Shaa Allah.

Kenapa Anda Mesti Beli Produk Shaklee Daripada Tiya

  1. keistimewaan anda sebagai pelangan kami, kami akan berikan konsultasi mengikut keperluan kesihatan anda
  2. Kami akan berikan cara pengambilan produk yang betul supaya ia berkesan bila anda amalkannya seperti mana cadangan oleh pakar nutrisi kami.
  3. Jika anda ingin membuat bisnes bersama kami, kami akan ajar anda cara-cara trending untuk dapatkan sale dan kami akan masukkan ke kumpulan bisnes kami yang aktif.

Anda juga boleh memulakan bisnes bersama Tiya

Hubungi tiya , untuk dapatkan produk shaklee ataupun memulakan bisnes anda hanya dengan klik button wasap di bawah ini

This image has an empty alt attribute; its file name is whatsap-1.png

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *