Ramai yang sedang mencari cara dan tips agar mudah hamil. In Shaa Allah jika kena dengan cara , serasi pasti kita akan hamil ya tak ? Untuk ikhtiar hamil ini, suami isteri perlu memainkan peranan yang penting saling bantu membantu. baru Mudah untuk jalankan usaha untuk hamil . Aizah tahu semua dah tak sabar nak tahu kan ? jom aizah kongsikan cara untuk cepat hamil ini :-

Bukti keberkesanan ini di ceritakan sendiri oleh yang telah berjaya hamil dengan cara ini. Syukur sangat


[ SET KESUBURAN SHAKLEE ]

Assalamualaikum.

Saya Siti Noriza Saleh dan berumur 38 tahun. Kawan kawan panggil Buk Ct atau Kak Ct. Kalau kawan kawan yang rapat dengan Kak Ct mesti tahu niat dan keinginan Kak Ct untuk mendapatkan cahaya mata lagi seorang. Kenapa lagi seorang?
.
Memandangkan anak anak yang sekarang berumur 12 dan 9 tahun dan Kak Ct sukakan budak budak, buatkan keinginan nak tambah cahaya mata tu sangat melekat di hati.
.
Sejak 5 tahun yang lepas memang Kak Ct teringin dan berusaha untuk dapatkan cahaya mata. Tapi tidaklah benar benar rasa tertekan bila setiap bulan masih tiada tanda tanda kehamilan tu. Sehinggalah tahun 2017, Kak Ct mula kawal pemakanan seharian dengan ikuti program detox dan eat clean. Malahan mula konsisten ambil set kesuburan Shaklee iaitu GLA Complex, B complex, Vitalea, Sr Vitamin C dan Vitamin E.
.

Kemudian pada awal tahun 2018, suami pula ambil set kesuburan secara tak lansung dia ambil suplemen untuk elakkan tekanan darah tinggi.
.
Suami ambil Vitamin E, Coq Troll, Vitalea, Phytocol ST dan Omega Guard.
.
Ini secara ringkas kenapa perlu ambil set kesuburan Shaklee ini.
.

Supplement dalam SET KESUBURAN SHAKLEE:

1. GLA untuk stabilkan kitar haid & hormon, also untuk hasilkan ovum yg sihat.
.
2. ALFALFA untuk atasi masalah keputihan yg boleh menyebabkan jangkitan kuman, antara penyebab susah lekat. Juga utk stamina & byk kan pelincir semasa bersama suami.
.
3. B COMPLEX mengandungi Folic Acid utk perkembangan awal baby, mmg disarankan consume masa ikhtiar hamil lagi.
.
4. VITALEA ni multivitamin lengkap utk make sure badan cukup keperluan nutrisi & bersedia utk hamil. And also untuk tenaga juga.
.
5. ESP untuk menguatkan otot rahim. Sometimes ada yg lekat tapi tak kuat and gugur semula sebagai haid. InshaaAllah ESP bantu utk perlekatan lebih kuat.
6. VIT E utk kekerapan penghasilan air mani bg suami.
.

Pada hujung tahun 2018 iaitu pada bulan Oktober, Kak Ct join 1 group iaitu IF ( Intermitten Fasting) dan cuba ikut tips untuk kurangkan badan dengan niat untuk sihat dan mana tau Allah perkenankan doa Kak Ct akan lebih subur bila berat badan dikurangkan.
.
Dengan konsisten IF, eat clean dan ambil set kesuburan serta tambahan herbalax dan alfalfa untuk proses pembuangan lebih berjalan lancar.
.
Tiba tiba, pada bulan 12, Kak Ct kerap sangat bengkak gusi. Kena kanan kiri lak tu. Jadi stress sangat sangat. Nak naik marah je. Emosi pun tak stabil. Ambil vitamin semua megadose sebab nak biar bengkak gusi tu reda.
.
Sehinggalah bila perasan yang eh, dah lama tak datang bulan. Bila cek balik dengan group mengaji Team GMTJ, betullah. Dah lewat 40 hari ni. Berdebar debar dan rasa excited nak beli pregnant test. Tapi tak naklah rasa kecewa kalau dapat keputusan yang tidak seperti diharapkan, jadi biarlah dulu.
.
Sehingga bila rasa berbeza dengan perubahan dalam badan, Kak Ct nekad beli pregnant test. Hmmm agak kabur, tapi hati tu yakin pregnant.
.

Tunjuk kat suami, dia kata, entahlah. Dia bukan tahu sangat. Haihh. Maka, tunggu lagi sehingga benar benar melebihi 40 hari, Kak Ct beli lagi pregnant test. Alhamdulillah. Akhirnya Allah perkenankan doa Kak Ct. Syukurrr.
.
Malahan doa yang Kak Ct amalkan pun diambil dari facebook yang mana dishare oleh kawan alam maya.
.
Doanya macam ni

“Ya Allah, jika dengan kehamilan dan kelahiran bayi baru nanti akan buatkn aku dan suami ku lebih rapat dengan Mu, lebih patuh dengan agama Mu, lebih luaskan rezeki aku, maka perkenankanlah doa aku untuk hamil kesekian kalinya”
.

Inilah doa yang Kak Ct baca setiap hari.
.
Terima kasih Allah.
Terima kasih shaklee.
Terima kasih SupermomShakleeStory!

#supermomshakleestory
#ht3s8

Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum

Alhamdulillah kan , Aizah pasti semua antara kita tersangat inginkan anak kita sendiri. jika anda telah cuba banyak cara atau baru ingin cuba cara untuk cepat hamil, aizah sangat -sangat cadangkan ambillah set kesuburan ini . mana tau dia serasi dengan anda dan anda berjaya hamil sepeti yang lain.
oleh itu hubungi aizah di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *