Setiap wanita ada keputihan , apa yang membezakan ialah tahap keputihan yang di alami. Kita boleh lihat pada perubahan color keputihan dan juga ada masalah gatal atau berbau . Keputihan wanita perlu di atasi segera sebelum ia lebih teruk dan terkena jangkitan bakteria .

Jadi aizah nak kongsikan cara yang berkesan untuk atasi masalah keputihan wanita . jom baca perkongsian terus dari yang telah mengamalkannya.


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE-7
TESTIMONI 27 : KYAIRULL TASLYMA
PERIOD LEBIH TERATUR DAN KEPUTIHAN HILANG DENGAN ALFALFA SHAKLEE
.
Hai , Assalamualaikum . Terima kasih sebab sudi baca kisah Shaklee saya .
.
Sebelum tu , saya perkenalkan diri saya dulu . Nama saya Kyairull Taslyma . Berumur 24tahun. Saya belum berkahwin . Saya bekerja sebagai QC .
.
Sebelum nie saya pernah mencuba pelbagai jenis produk untuk bagi period saya teratur . Sehinggalah satu masa saya rasa nak cuba produk Shaklee .
.
Pada mulanya , saya selalu mengadu pada Ibu saya tentang masalah saya . Sambil-sambil bersembang, saya bagitahu yang badan saya selalu sakit-sakit & lenguh-lenguh tangan . Mungkin sebab penat bekerja agaknya . Dan saya ada masalah PERIOD TAK TERATUR & ada juga masalah KEPUTIHAN Saya selalu rasa badan saya lesu & cepat penat . Padahal kalau nak kira umur saya muda lagi kan .
.
Saya cuba amalkan Alfalfa Complex. Lepas baca kebaikannya dan fungsinyaa . saya bersetuju nak cuba .
.
Alhamdulillah , lepas saya konsisten amalkan Alfalfa . Banyak kesan yang saya dah rasai . Yang paling ketara sekali bila saya datang PERIOD keluar darah berketul-ketul dan banyak sekali . Sebelum nie tak pernah macam tu . Dan period saya datang seminggu . Tak macam sebelum-sebelum nie , period sekejap & tak banyak macam nie . Rasa puas bila period keluar habis macam nie .
.
Masalah sakit-sakit badan & lenguh tangan pun dah hilang. KEPUTIHAN pun dah tak ada lagi . Hilang sepenuhnya .
.
Alhamdulillah , Alfalfa Shaklee sangat serasi dengan saya . Kini saya rasa lebih bertenaga & muka pun makin berseri. Nak buat kerja pun rasa bertenaga.
.
In shaa Allah saya akan terus konsisten dengan Alfalfa Shaklee . Baru cuba sebotol PERIOD dan KEPUTIHAN dapat diatasinya .
.
TQ Shaklee

Terima Kasih Supermom Shaklee Story

jadi jangan tunggu tunggu lagi dan berfikir , hubungi aizah segera untuk dapatkan alfalfa anda sekarang

hubungi aizah di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *