Semasa 28/4/2012 , saya kemalangan jalan raya selepas tol gombak menghala ke pantai timur. Semasa kemalangan saya mengandung 5 minggu. Ya Allah kalut sangat , Hanya Allah yang tahu . saya tercampak keluar dari kereta melalui tingkap tepi. Allahuakbar. Bersyukur Kami selamat . Masih ingat kekalutan ambulans , di hospital nurse dan doktor berlari dan cakap dia hamil, dia hamil cepat cek . sebak masih terasa sepert baru semalam terjadi .

Bermula episod ini, saya alami masalah tulang belakang , luka dalaman bahagian belakang , tisu-tisu dalam rosak . saya terpaksa buat fisio sehingga bersalin . sejak itu juga saya tak mampu tidur baring, bertahun saya tidur mengiring kerana kesakitan belakang. Alhamdulillah dapat juga saya bersalin normal tanpa komplikasi.

Alhamdulillah 2014 saya mengenali shaklee , saya ambil vivix , ESP, ostematrix dan omega secara konsisten . Perubahan mula di rasai , tidur dah mula boleh baring , ya Allah menangis saya , Allah kembalikan nikmat tidur baring kepada saya . sakit mulai berkurangan dan sekarang dah jarang sangat saya rasa sakit tulang belakang seperti dulu . syukur sangat , sehingga sekarang saya masih amalkan vitamin shaklee untuk kesihatan luaran dan dalaman saya . Anak saya juga sudah berusia 8 tahun kini. Anak saya juga konsisten ambil omega guard .

terima kasih shaklee
terima kasih supermom success story
terima kasih ya Allah .

jika anda juga alami masalah yang sama seperti saya , hubungi saya untuk saya kongsikan pula pada anda untuk bebas sakit tulang belakang .

hubungi saya terus di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *