Sakit tumit memang ngeri rasanya bila nak memulakan langkah. Rasa sakit tumit seperti terpijak paku atau benda tajam kadang kala rasa seperti ingin menangis . Sakit tumit ini majoritinya di kalangan wanita , tapi ada juga ia terjadi pada kalangan lelaki. Sakit tumit ini perlu di atasi segera supaya ia tidak merebak dan akan memberikan kesan lagi parah pada urat saraf kita. Jadi Aizah ingin kongsikan cara alternatif untuk pulihkan sakit tumit ini .


TESTIMONI 34 : NORSUZANAWATI ISMAIL
.
SAKIT TUMIT DAN PINGGANG KESAN DARI BERSALIN CZER ANAK KEDUA KINI TIADA LAGI
.
Assalammualaikum
Saya noorsuzanawati binti ismail, seorang surirumah dan mempunyai 2 orang cahaya mata.
.
Saya mengalami masalah sakit di bahagian pinggang dan sakit tumit kaki selepas bersalin anak kedua. Saya bersalin czer anak kedua dan tidak berpantang dengan sebaiknya. Sakit tumit mencucuk cucuk sehingga sakit untuk memijak lantai pada waktu pagi. Saya juga selalu mengalami sakit pinggang kerana terpaksa menguruskan dua orang anak tanpa suami disisi sewaktu berpantang.
.
Saya mula bertanya dan mencari apakah solusi yang terbaik untuk membantu masalah yang saya hadapi. Mujurlah adik saya menyesyorkan supaya saya mengambil Ostematrix Shaklee untuk membantu mengatasi masalah saya.
.
Alhamdulillah perasaan nikmat sangat apabila saya dapat tidur dengan lena dan bangun pagi tanpa rasa sakit tumit dan pinggang lagi. Saya mula mencuba produk produk lain dalam Shaklee untuk membantu memberi tenaga dan menambahbaik kesihatan saya. Saya mengambil Ostematrix, Omega Guard, ESP dan Vitamin C.
.
Dengan ikhtiar mengambil produk Shaklee, saya berasa lebih sihat dan ingin menyebarkan testimoni ini kepada ramai orang.
.
Terima kasih Shaklee.
Terima Kasih Supermom Shaklee Story

jadi jangan tunggu lama-lama sakti tumit ni , risau juga ia berlarutan sehingga merebak ke urat saraf . In shaa Allah kita ikhtiar dengan set sakit tumit shaklee ini .

hubungi saya terus di Http://www.wasap.my/60173053031 untuk dapatkan set sakti tumit shaklee yang berkesan ini .

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *