Sakit tumit memang menyakitkan, bila nak berpijak memang rasa nak menangis dan kalau boleh tak nak berpijak langsung kan ? tapi kita tak boleh biarkan sakti tumit berpanjangan risau kalau akan memberi kesan pula urat saraf kita di bahagian lagi , jadi aizah sangat syorkan atasilah sakit tumit dengan segera supaya kita nak berjalan rasa selesa tanpa rasa sakti yang menyucuk di bahagian tapak kaki lagi .

Apa yang aizah nak kongsikan pada anda ialah cara atasi sakit tumit yang dah berjaya baik setelah ikhtiar dengan cara pengambilan supplement ini . Jom kita baca pengalaman pesakit sakti tumit ini sendiri :-


TESTIMONI 34 : NORSUZANAWATI ISMAIL
.
SAKIT TUMIT DAN PINGGANG KESAN DARI BERSALIN CZER ANAK KEDUA KINI TIADA LAGI
.

Assalammualaikum

Saya noorsuzanawati binti ismail, seorang surirumah dan mempunyai 2 orang cahaya mata.
.
Saya mengalami masalah sakit di bahagian pinggang dan sakit tumit kaki selepas bersalin anak kedua. Saya bersalin czer anak kedua dan tidak berpantang dengan sebaiknya. Sakit tumit mencucuk cucuk sehingga sakit untuk memijak lantai pada waktu pagi. Saya juga selalu mengalami sakit pinggang kerana terpaksa menguruskan dua orang anak tanpa suami disisi sewaktu berpantang.
.

Saya mula bertanya dan mencari apakah solusi yang terbaik untuk membantu masalah yang saya hadapi. Mujurlah adik saya menyesyorkan supaya saya mengambil Ostematrix Shaklee untuk membantu mengatasi masalah saya.
.

Alhamdulillah perasaan nikmat sangat apabila saya dapat tidur dengan lena dan bangun pagi tanpa rasa sakit tumit dan pinggang lagi. Saya mula mencuba produk produk lain dalam Shaklee untuk membantu memberi tenaga dan menambahbaik kesihatan saya. Saya mengambil Ostematrix, Omega Guard, ESP dan Vitamin C.
.

Dengan ikhtiar mengambil produk Shaklee, saya berasa lebih sihat dan ingin menyebarkan testimoni ini kepada ramai orang.
.

Terima kasih Shaklee.
Terima Kasih Supermom Shaklee Story

Ya tuan puan , cara ini sangat berkesan untuk kita ikhtiar atasi masalah sakit tumit yang menyucuk dan sakit sampai ke betis kita. In Shaa Allah saya sangat syorkan cubalah ambil set sakit tumit ini

Boleh hubungi saya untuk dapatkan set sakit tumit ini , saya akan berikan konsultasi pada tuan puan dengan lengkap supaya tuan puan ambil memberikan kesan yang terbaik .

hubungi saya di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *