Jerawat batu, jerawat pasir, jerawat hormon, jerawat bernanah,jerawat di muka, jerawat di badan, jerawat di dagu, jerawat susah nak hilang. yang mana satu yang anda alami ?

yang Pertama kita cek dulu, apa punca jerawat kita . sebab jerawat ini ada banyak juga punca. jadi bila kita telah kenal pasti apa punca jerawat ni baru kita tahu bagaimana nak atasi jerawat yang confirm berkesan. jadi macam mana nak cek apa punca jerawat ni ?

Jom dengar dulu sharing aizah ini mengenai PUNCA JERAWAT dan CARA ATASI JERAWAT YANG BERKESAN

macam mana nak dengar kan sharing aizah kat atas? dah tahu apa punca sebenar jerawat anda ?
bila kita sudah tahu apa sebab jerawat tumbuh kat kulti kita ni , barulah kita cari penyelesaian berdasarkan punca jerawat .

jika kita guna sahaja produk tapi tak sesuai dengan masalah kita hadapi, mungkin ia kurang berkesan untuk atasi jerawat kita.

Antara Punca jerawat yang boleh kita cek ialah :-
1) Jerawat di sebabkan hormon
2) Jerawat di sebabkan pemakanan
3) Jerawat disebabkan persekitaran
4) Jerawat disebabkan genetik
5) jerawat disebabkan Kosmetik / skincare

Cuba kita cek pada diri kita sendiri . yang mana satu yang kita sedang alami

Cara atasi jerawat yang berkesan

Apa yang saya boleh syorkan pada anda ialah , kita guna skincare yang semulajadi, yang bebas bahan kimia merbahaya, yang ada kajian terperinci dari yang pakar dan halal. Pastikan bahan yang digunakan adalah selamat untuk kita guna dan tidak memudharatkan kesihatan kita.

Saya syorkan apa yang saya pakai, memang best skin care ni . dia semulajadi dan ada 8 tahun kajian dari pakar, dari saintis dan dia juga bebas 1500 bahan kimia bahaya. jadi kita selamat untuk pakai .

Shaklee.com.my - YOUTH


seterusnya untuk supplement , supaya ia bantu kulit kita sihat dari dalaman, bila sihat dari dalam , sel sel juga akan sihat . jadi kulit kita akan kembali baik dan cantik.

untuk pemilihan supplement , saya cadangkan anda terus whatsap saya untuk saya cadangkan apa yang sesuai mengikut punca jerawat anda alami. saya ingin pastikan supplement yang ambil ini akan berikan kesan yang terbaik untuk hilangkan jerawat kita nanti .

jadi hubungi saya terus di http://www.wasap.my/60173053031/jerawat atau klik terus button whatsap di bawah ini . saya tunggu whatsap dari anda untuk saya bantu anda dapatkan kulit cantik berseri .

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *