Sebenarnya Lelaki juga wajib cek tahap kesuburan , bukan hanya isteri sahaja . lagi bagus jika kedua-keduanya cek sahulu. Jika tiada masalah Alhamdulillah . Jika ada masalah pun , jangan risau dan berputus asa , In Shaa Allah ada cara untuk bantu tingkatkan kesuburan lelaki. Begitu juga dengan kesuburan isteri , In Shaa Allah ada usaha untuk ikhtiar dapatkan zuriat.

Untuk tingkatkan kesuburan suami ini banyak cara boleh guna , saya cadangkan suami boleh ambil supplement untuk tingkatkan kesuburan , tingkatkan kualiti dan kuantiti sperma dengan pengambilan vitamin E , vivix dan zinc complex . supplement kesburan untuk lelaki ini memang bagus dan selamat di ambil . Antara yang popular yang mereka ambil ialah VITAMIN E dan juga ZINC atau hanya vivix sahaja atau ketiga-tiganya sekali untuk kesan yang lebih optimum.

Bagaimana Vitamin E bantu meningkatkan kesuburan lelaki ?

1 ) VITAMIN E

Vitamin e adalah salah satu supplement yang tinggi antioksidan , Selain itu ia bantu melindungi sel-sel daripada kerosakan.

VITAMIN E SHAKLEE INI JUGA BANTU MENAMBAH BAIK KUALITI SPERMA . dengan Vitamin E bekerjasama dengan Selenium untuk melindungi ciri-ciri sperma yang membantu Meningkatkan PELUANG UNTUK HAMIL bagi
wanita.

kajian membuktikan vitamin e ini memang sangat membantu para lelaki tingkatkan kesuburan . Seramai 690 lelaki telah di berikan vitamin e selama 14 hari .resultnya sangat menakjubkan , dengan keizinan Allah . Vitamin e ini memang sangat berkesan .

52.6 % lelaki dapat memperbaiki dalam pegerakan sperma, morfologi dan kedua-duanya
10.8 % kehamilan terus

36.6 % taida maklumbalas

Untuk membantu isteri hamil , bukan sahaj isteri perlu subur , mempunyai ovum yang sihat , hormon yang stabil , malah lelaki juga mesti mempunyai sperma yang sihat , sperma yang berkualiti dan sperma yang kuantiti yang banyak dan aktif .

Satu satu kes , apabila di uji, sperma ada tetapi tiada kualiti dan tidak aktif , ada juga yang mempunyai sperma yang sedikit sahaja . Sebab itu , saya syorkan pengambilan vitamin E shaklee ini sebagai bantuan untuk menyelesaikan masalah kualiti sperma anda.

penambahan vivix dan juga zinc dalam amalan harian juga sangat membantu tingkatkan kesuburan anda .

IKHTIARLAH DENGAN USAHA MENGAMBILAN SUPPLEMENT VITAMIN E, VIVIX DAN ZINC INI MANATAU DENGAN IZIN ALLAH IA SERASI DENGAN ANDA , DAN PELUANG UNTUK DAPAT CAHAYA MATA SENDIRI LEBIH TINGGI DAN BERJAYA

hubungi saya untuk keterangan lanjut mengenai supplement bantu kesuburan , boleh klik button whatsap di bawah untuk terus whatsap saya atau whatsap saya di 0173053031

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #KERJAdarirumah #bisnesdarirumah #bisnessambiljagaanak

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *