Assalamualaikum ,  Ada yang masih tidak kenal dengan herblex shaklee ? Herblex shaklee ini banyak kegunaan dan manfaat untuk tubuh badan kita . Herblex ini adalah herba daripada bahan semulajadi yang berkualiti tinggi.

Jom Kenali Herblax :-

Ramai yang mengetahui , makan herblex boleh cucikan usus kita , bayangkan jika umur kita 30 tahun, selama 30 tahun, kita tidak membersihkan usus kita yang setiap hari menerima makanan. contoh paling senang saluran air longkang , kalau tak bersih selama 30 tahun ? fikirkan lah , mesti tersumbat dan bermasalah. dan yang paling tak tahan akan menyebarkan bau yang sangat busuk , begitu juga dengna usus kita . kadang-kadang pelbagai cara dan ubat dah beli untuk masalah mulut berbau. tanpa kita sedari , masalah utama datangnya daripada usus kita.

Jadi pentingnya, kita menjaga usus kita ini kan. lihat gambarajah di bawah ini , sebelum di cuci selepas di cuci. haa kan senang clear je kan .

Ada kes, ususnya memang bermasalah sehingga alami tidak membuang air besar selama beberapa hari . ini amat merbahaya , kerana tidak membuang air besar boleh membawa maut ini di sebabkan ususnya tersumbat. bayangkan kalau dalam satu kotak , kita asyik tambah-tambah barangnya tanpa memikirkan limit dan tidak membuang dahulu apa yang telah tidak di gunakan, apa akan jadi? kotak tersebut akan mampat dan pecah. begitu juga dengna usus kita . lihat keratan akhbar di bawah ini :-

Jadi , usah tunggu dan berfikir terlalu lama , ambil langkah , bersihkan usus kita hari ini demi nyawa dan kesihatan kita yang berpanjangan.

Jadi apa tunggu lagi, jom order sekarang dengan hanya 1 klik sahaja. 

                                                https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f381234611baddc30e89d25b3bfe6d6e

 Jika pembelian online , sila hubungi saya untuk dapatkan pakej konsultasi dan tips menarik.

Atau Terus hubungi Saya :- 

                                                    CALL / SMS / WHASSAP : 017 305 3031
FANPAGE : butiksihatcomel
FACEBOOK : Aizah Azlem

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *