Wow Cantikan basikal ni , bayangkan petang-petang bersiar-siar dengan hana dan nuha best juga.

 Kebiasaanya petang-petang atau hari minggu kita ada tak slotkan masa untuk beraktiviti mengeluarkan peluh ? seperti joging , berbasikal ke atau main badminton ? lagi apa eyh zumba ke kan ..
.
Biasanyakan aizah dan suami petang ahad ke seminggu sekali atau 2 minggu sekali bawak anak-anak beraktiviti keluarkan peluh di luar rumah pergi tsik yang ada track joging dan berjalan kaki tu, pusing la satu round dengan anak-anak . selain tu aizah selalu berzumba dengan anak-anak kat rumah. hehehe.. happy sangat tau tengok anak-anak sama buat macam-macam ragam . apa yang penting kita keluarkan peluh , biasanya aizah waktu pagi sebelum sarapan memang ambil lecithin shaklee , jadi sangat membantu aizah keluarkan peluh dan toksin-toksin .
.
Sejak duk rumah ni kan memang perlu rasanya buat aktiviti. beza dari dulu kita kerja boleh banyak berjalan dalam masa 1 harituh.
bila duk rumah aktiviti wajib kita masak . tang masak ni memang perlu pilih yang seimbang juga . bila ada lauk , biar ada sayur  orang kata . jangan berat sebelah . kan 🙂
.
pentingnya aktiviti dan pengambilan makanan yang sihat ini untuk kita kekal sihat dan cergas . tapi biasala kadang kita masak tersalah cara atau lama sangat , boleh hilang sumber nutrisi tu. contohnya ayam bila tersalah masak memang hilang juga sumber protien yang diperlukan oleh badan, bila kurang protien otot kita mudah lemah , luka payah nak sembuh dengan cepat sebab protein dia bantu pembentukan sel baru . sebab tu aizah amalkan ESP shaklee . bertenaga pun ya . Eyh awal bulan arituh pun dah bukak tabung baru yo. mentang-mentang la bulan ni ESP harga murah sebab promotion . ecewah ..

Celoteh surirumah
aizah azlem
017 3053031
Pengedar shaklee Pro
www.tipsibuhamil.com

#tsunamishaklee #redahje #ptstim9

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *