Assalamualaikum dan salam sejahtera, saya Puan Intan Zairine atau lebih mesra dikenali sebagai Intan, sekiranya anda sedang mencari-cari pengedar shaklee kawasan Manjung,Lumut dan Setiawan Perak, nah jangan segan boleh terus hubungi saya di talian                013-2114820.

In Shaa Allah, saya akan berikan pakej konsultasi untuk memastikan pengambilan dan cara makan shaklee yang betul mengikut kesesuaian masalah anda hadapi.

Saya menjual produk shaklee dan saya juga adalah pengguna tegar shaklee.

Bagaimana saya Jatuh hati pada Shaklee 

Bermula dengan masalah alergik pada diri saya, muka saya menjadi merah dan bengkak secara tiba-tiba, sahabat saya perkenalkan saya dengan shaklee iaitu vitamin c , alfalfa dan juga bcomplex. Ya Allah terkejut sangat masa tu, saya makan dalam sejam muka saya yang bengkak dan merah tadi semakin berkurangan. sejak itu saya mula jatuh hati dengan shaklee, saya mula konsisten makan shaklee perubahan sangat ketara pada saya.Dengan khasiat produk shaklee, muka saya kelihatan bersih berseri-seri dan badan juga terasa segar dari biasa.

Beberapa tahun kemudian, saya menjalani pembedahan membuang fibroid sebesar 10cm. Saya mencari produk yang sesuai untuk bantu cepatkan luka pembedahan sembuh, ketika inilah saya dikenalkan vivix shaklee oleh kak Aizah dan saya terus join ahli shaklee. Alhamdulillah sangat luka saya cepat sembuh, dari sinilah saya rasa terpanggil untuk berkongsi pula dengan orang lain bagusnya produk shaklee untuk kesihatan kita.

Alhamdulillah, kini sudah ramai mulai sedar akan kepentingan supplement memandangkan cara hidup sekarang dengan dahulu jauh benar bezanya. Nutrisi makanan pun mungkin kurang berkhasiat berbanding dahulu. Zaman yang serba serbi canggih dan perlu kejar masa ini perlukan nutrisi yang cukup untuk kekal aktif, sihat dan  cergas sepanjang masa.

Jadi kepada anda yang memang sedang mencari produk yang terbaik untuk kesihatan, saya memang mencadangkan produk shaklee yang di yakini selamat di gunakan. 

Sedikit latar belakang saya 

Saya kini bekerja sebagai perunding kewangan di salah sebuah syarikat swasta di Perak. Sebelum tu, saya pernah bekerja dalam bidang IT selama 2 tahun (lebih kurang) di Seri Kembangan, Selangor. Oleh kerana Suami berada di kawasan manjung , saya berpindah ke sini.

Dalam masa saya bekerja ini, saya juga giat menjalankan perniagaan shaklee.

Kepada anda yang ingin menyertai perniagaan shaklee , boleh hubungi saya, kami memberikan bimbingan dari asas perniagaan melalui secara online dan juga offline. kumpulan kami sangat aktif untuk membantu sama-sama berjaya dalam shaklee.

Kepada Anda yang berada di kawasan manjung , lumut dan setiawan , ingat tau hubungi saya untuk pengedar shaklee di Manjung, lumut dan setiawan. 

www.wasap.my/60132114820

Fb:  Intan Ariana

IG: shakleemanjung_intan

 

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *