Assalamuaikum dan salam sejahtera semua ,Rosnaini binti jelani. Boleh dipanggil Naini. Saya merupakan pengedar Shaklee putrajaya dan pengedar shaklee cyberjaya. Jika anda ingin mendapatkan produk shaklee boleh menghubungi saya di talian 013-3323872. Untuk kawasan shaklee putrajaya dan shaklee cyberjaya, In Shaa Allah saya boleh membuat penghantaran terus , manakala untuk shaklee di luar kawasan saya, saya akan poskan secepat mungkin.

Setiap pembelian dengan saya, saya akan sertakan pakej konsultasi yang lengkap kepada bagaimana cara pengambilan produk shaklee yang betul mengikut masalah yang dialami.

Saya adalah pengguna setia shaklee selain menjual shaklee .

Saya adalah pengguna tegar shaklee 

Saya pertama kali guna produk Shaklee yang herbal blend yang di cadangkan oleh Puan Aizah. Dimana masa itu, saya beli kerana masalah anak saya selalu jadi ruam-ruam merah, kulit agak sensitif dan kulit anak saya jadi cepat kering. Anak saya juga mengalami masalah eczema tapi tidak teruk cuma mild. Kulit anak saya selalu menjadi kering di bahagian dada dan tempat yang sensitif lain. Bila saya guna herbal blend shaklee ini, kulit anak saya semakin pulih dan merah-merah pada badan anak saya juga turut hilang. Disamping itu, jika anak – anak terkena gigitan nyamuk kulit. jadi gatal-gatal dan naik merah cepat-cepat saya ambil helbal blend ini sapu dan bintik merah akan hilang.

Malah ia juga sesuai untuk kegunaan golongan dewasa dan juga warga emas , pendek kata untuk semua golongan pun boleh termausklah bayi . pengalaman suami saya sendiri juga mengalami masalah seperti anak saya tapi bila guna herbal blend ini kulit menjadi lembab dan tidak kering. Syukur sangat . produk shaklee ini sangat berkesan dan selamat lagi semulajadi.

Jadi saya memang mencadangkan anda semua mulalah konsisten mengambil shaklee demi kesihatan kita.

Latar Belakang saya

Saya berkerja sebagai pembantu tadbir di salah sebuah kementerian di putrajaya. Sebelum bekerja di sini, saya berkerja sebagai Admin Clerk di Petronas carigali selama 2 tahun dan seterusnya sebagai Supervisor di Parkson Grand Selayang Mall selama 2 tahun.

Disamping saya berkerja, saya juga menjalankan perniagaan Shaklee. saya memilih membuat bisnes shaklee kerana saya hendak sangat membantu orang di luar sana yang bermasalah tentang kesihatan. Jika ada sesiapa yang ingin mendapatkan khidmat nasihat tentang produk shaklee ataupun masalah kesihatan boleh menghubungi saya untuk dapatkan bantuan.

Dan jika anda berminat untuk memulakan bisnes shaklee, boleh juga hubungi saya terus untuk saya bimbing anda sebagai pengedar shaklee yang terlatih. Dalam kumpulan kami sangat aktif membantu sesiapa sahaja dalam kumpulan kami untuk sama-sama berjaya. Kami selalu mengadakan kelas dalam talian seperti whatsap , telegram dan juga fb . Malah kami juga aktif membautkan kelas offline jika ada kelapangan.

Jadi hubungilah saya untuk dapatkan produk shaklee di kawasan putrajaya dan cyberjaya . Begitu juga untuk shaklee seleuruh malaysia 

 

 

Boleh menghubungi/mesej/Whatssap saya: 013-3323872

Fan page facebook ; Keluarga Ceria       

Facebook:- rose Joy

IG: girlzrose9

Blog: www.ohvitaminsihat.blogspot.com

-3323872

Fan page facebook ; Keluarga Ceria       

Facebook:- rose Joy

IG: girlzrose9

Blog: www.ohvitaminsihat.blogspot.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *