Assalamualaikum semua dan salam sejahtera . Saya doakan semua sihat dan ceria .

Kami, Noraizah binti Mohd dan Mohd Azlem Bin Fauzi adalah leader dalam shaklee dan adalah pengedar shaklee yang sah dan berdaftar. Kami ibu bapa kepada 3 orang puteri yang comel iaitu Nuha Amanda , Hana Khadeeja dan juga Afya Maryam. Alhamdulillah. Kami tinggal di Bandar seri putra ,bangi.

Pertama aizah nak kongsikan pada anda, saya mula jatuh hati dengan shaklee asbab anak saya nuha amanda terkena akzema yang teruk. Masa tu saya sudah sehabis ikhtiar bawa anak ke klinik, hospital dan juga berubat kampung, dan nak di jadikan cerita saya cari dalam google ubat untuk ekzema kanak-kanak dan terjumpa herbal blend. Dari sinilah saya mula mengenali shaklee dan terjatuh hati.

 

Sehingga Kini aizah adalah antara beribu-ribu pengguna yang sangat berpuas hati dengan shaklee seluruh dunia.Jadi aizah mengambil keputusan ingin sebarkan kebaikan shaklee ini kepada yang lain pula sama ada produk mahupun bisnes shaklee.

Alhamdulillah saya telah menjadi sah shaklee yang aktif semenjak oktober 2013 sehingga kini dan customer shaklee saya juga terdiri dari seluruh malaysia termasuk indonesia, Brunei dan Singapore.

Apa yang istimewanya dengan shaklee ini, saya dapat kongsikan kebaikan produk shaklee dan saya dapat membantu pula orang yang ingin mencari pendapatan lebih untuk keluarga.

Alhamdulillah impian saya untuk menjadi surirumah bergaji juga tercapai dengan bisnes shaklee ini pada tahun 2016, di mana sebelum ini saya adala hseorang setiausaha di syarikat oil and gas yang terkenal.Sekarang saya adalah pengedar shaklee sepenuh masa dirumah sambil menjaga anak-anak. tak sangka juga , dengan bisnes shaklee ini saya dapat income 4 angka setiap bulan.

Jika anda berminat untuk membuat bisnes online , inilah masanya dengan sertai bisnes shaklee.

Jana Pendapatan Bersama saya . 

Kepada pembaca ikhtiar sihat .com terima kasih kerana terus membaca. saya percayabila anda sudah jatuh cinta dengan shaklee , anda akan rasa teruja dan nak kongsi segala kebaikan dan manfaat shaklee kepada orang lain pula . Jangan tak percaya , dengan perkongsian kita itu boleh membuahkan hasil bonus daripada shaklee. best kan ?

Perlu ke saya keluarkan modal yang besar untuk join shaklee?

jawapan dia TIDAK SAMA SEKALI. Bisnes shaklee ini berbeza dan jauh lebih baik daripada bisnes yang lain.

anda perlu mendaftar ahli shaklee sahaja sebanyak RM 75 ( SM) dan 85 (sbh/srwk). Tak perlu pun kita keluarkan ribu-ribu ringgit untuk join . Stok produk shaklee nanti.

Saya tak pandai nak meniaga …… 

jangan risau, bisnes kami , bisnes bermentor . kami akan bantu anda dari zero to hero . dari tidak tahu apa kepada anda tahu dan berjaya.

semuanya kami tren sehingga anda berjaya. tak percaya? anda wajib tengok video ini.

Semua kelas offline ke? 

ohhh jangan risau, kami juga aktif membantu anda secara offline, di group whatsap. FB page juga telegram. kami adakan kelas di Bravo academy dan juga projek duit rm 2000 by cvg. lihat gambar dibawah ini , ini adalah aktiviti kumpulan kami untuk membantu anda. saya ialah aizah , founder kilauan shaklee team.

Bisnes shaklee sangat sesuai pada semua golongan samaada yang bekerja , surirumah dan juga pelajar . Dengan bisnes shaklee sangat mudah pembelian kita boleh sahaja membuat secara online dan tidak perlu ke branch shaklee, hanya dengan hujung jari barang kita sampai di hadapan pintu rumah kita ataupun pelangan kita. mudahkan ?

Saya boleh ke ?

semua orang boleh sertai kami. yang penting awak ada kemahuan , kami sedia membantu . semua orang bermula dari kosong tidak tahu apa-apa. Sebab itu pentingnya kewujudan upline atau dengan siapa anda berdaftar. BERITA BAIK JIKA ANDA BERDAFTAR DENGAN SAYA di bawah group  kami. dalam organisasi kami, kami di ajar bertangjungjawap untuk membimbing downline downline kami sehingga berjaya.

Kenapa Anda perlu sertai kumpulan kami? 

kumpulan kami aktif untuk membantu anda , daripada aktiviti kelas produk, kelas bisnes dan sebgainya. kami juga aktif beraktiviti luar seperti youth party , coaching face to face . kelas blog offline , kelas vlog offline dan sebagainya.

kumpulan kami juga terdiri dari seluruh malaysia. jadi tidak kira kita dekat atau jauh jika ada kemahuan semua boleh berjaya.

aktiviti kami :-

youth party

Dan banyak lagi aktivit kami jalankan, termasuk aktiviti secara online sahaja.

Macam mana nak register ? 

Anda boleh hubungi saya terus untuk keterangan lanjut . In Shaa Allah saya sedia membantu anda.

Jika impian sebesar gajah, Halangan menjadi sebesar kuman. ayuh, hubungi saya demi masa depan anda yang lebih baik .

Klik button Whatsap di bawah ini untuk terus whatsap saya atau seperti no tertera di bawah  🙂

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *