hai Assalamualaikum, anda sedang hamil atau sudah bersalin? mesti macam saya juga tercari-cari set manakah yang terbaik untuk kita dan bayi kita kan? Sudah tentu kita nak set berpantang yang terbaik sebab ia adalah untuk memulihkan dalaman kita . Dalam banyak set berpantang , set berpantang shaklee adalah yang terbaik sebab dia lengkap dengan semua nutrisi yang diperlukan oleh ibu dan bayi. Set berpantang ini juga sangat membantu kita rasa lebih bertenaga , cergas ketika berpantang. Bukan itu sahaja, set berpantang ini boleh bantu penurunan berat badan. haa teruja kan? Aizah juga mengambil set berpantang terbaik shaklee ini.

Apa yang aizah rasai amat berpuas hati , susu badan meriah , badan rasa cergas sampai jiran tegur baru seminggu tapi cergas je, berat turun 10kg. Anak juga kulit cantik tanpa ekzema ataupun ruam susu. Luka bersalin juga cepat baik. Alhamdulillah . Rasa Sangat berbaloi dengan set berpantang shaklee ini .

Luka lebih cepat baik.

Aizah juga ingin kongsikan pada semua testimoni salah seorang pengguna set berpantang shaklee :-


TESTIMONI 13 : HAYATI ISMAIL
.

[GARA-GARA SET BERPANTANG,KU JATUH CINTA DENGAN SUPLEMEN SHAKLEE]
.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…Saya Hayati Ismail.Saya adalah Mama kepada 5 orang cahaya mata.Saya mula berkenalan dengan suplemen Shaklee pada tahun 2014 dan sehingga kini masih setia.
.

Saya mula jatuh cinta dengan suplemen Shaklee melalui Set Berpantang. Masa tu saya berpantang anak yang ke 4. Melahirkan anak melalui pembedahan memberi cabaran besar buat saya. Iyelah kan…saya kena fikir macam mana nak uruskan anak-anak dan diri sendiri…Maklumlah berpantang sendiri katakan…
.

Tapi selepas mengambil suplemen Shaklee.Saya rasa badan semakin pulih dengan cepat.Sepanjang hari bertenaga dan kurang stress.Paling saya suka luka cepat sembuh.Alhamdullilah…sus
u pun meriah.Murah rezeki Abang Chik Hadif.
.

Suplemen Shaklee yang membantu saya semasa berpantang ialah ESP,Vitamin C,Vitalea,Ostematrix,Alfal
fa Complex ,Zinc Complex
dan B Complex.
.

Tidak lama selepas itu,saya mengandung lagi. Apa lagi saya terus ambil Set Kehamilan Shaklee . Sepanjang tempoh kehamilan saya tidak menghadapi sebarang masalah.
.

Kalau dulu setiap kali mengandung cek HB lah yang paling saya tak suka.Iyelah … selalu dapat result yang tak cantik. Tapi selepas mengamalkan Set Kehamilan Shaklee. 
.

Result HB saya cantik aje.Nurse pun senyum aje…
Iyelah…diaorang pun mesti suka tengok result kita cantikkan… saya lagilah senyum sampai ke telinga…
.

Kemudian saya teruskan dengan Set Berpantang dan Menyusu Shaklee… Sekali lagi saya melahirkan anak melalui pembedahan. Tapi kali ni tak menjadi masalah pada saya…
.
Alhamdullilah…walaupun sekarang Adik Harraz dah berumur 2 tahun 2 bulan.Dia masih BF baby Mama tau.
.

Antara kebaikkan berpantang yang saya dapat dengan suplemen Shaklee adalah :

🍀 Luka bersalin cepat sembuh 
🍀 Bertenaga sepanjang hari
🍀 Menguatkan imun tubuh ibu dan anak
🍀 Mengawal emosi ibu dari stress
🍀 Mengelakkan rambut gugur
🍀 Susu badan meriah
.

Pengalaman berpantang dengan suplemen Shaklee adalah satu pengalaman yang luarbiasa bagi saya.Maklumlah sebelum ni saya ada cuba pelbagai produk berpantang.Tapi berpantang dengan suplemen Shaklee memang terbaik.
.

Bagi kawan-kawan yang masih tercari-cari suplemen untuk berpantang.Saya syorkan anda mencuba set berpantang Shaklee…Di jamin selamat,semulajadi dan berkesan.

Image may contain: 1 person
Ini Adalah Testimoni set berpantang shaklee

Jadi kepada anda yang masih pening atau masih tercari produk untuk berpantang, set berpantang shaklee sangat terbaik untuk kita dan bayi kita. hubungi aizah untuk aizah bantu anda.

Klik button Whatsap di bawah ini untuk terus whatsap saya atau seperti no tertera di bawah  🙂

Klik button Whatsap di bawah ini untuk terus whatsap saya atau seperti no tertera di bawah  🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *