Jerawat memang boleh buat kita rasa tiada selera nak makan pun, kadang nak keluar rumah pun malas apatah lagi nak bergambar . Ada juga rasa nak pakai purdah je nak sorokkan jerawat tebal tu kan. Semua nak wajah yang cantik tanpa jerawat. Jerawat ni datang tidak kira lelaki atau wanita,tetapi jerawat ni kebanyakkannya di kalangan wanita. Perempuan ni banyak perubahannya seperti perubahan hormon, perubahan hormon adalah salah satu punca jerawat tumbuh. Selain itu banyak lagi punca lain seperti tersalah guna produk.

Dah, jangan sedih sedih lagi .. Meh tengok sini aizah nak kongsikan adik ni dia ambil set kecantikan shaklee , Ya Allah sekarang kulit dia cantik berseri tanpa jerawat pun . memang elok sangat .


TESTIMONI 4 : RATNA MARWAN
.
MASALAH KULIT SENSITIF, BERJERAWAT DAN BERPARUT SELESAI !!
.
Assalamualaikum .. saya Ratna Marwan .

Dulu saya ada masalah kulit berjerawat , berparut dan kulit sensitif .
.
Kulit saya bermasalah mula tahun 2009 .. dan pada tahun 2010 terus kulit bertambah teruk . Satu muka ni penuh dengan jerawat & parut .
.
Jerawat jenis yang besar² lebam & gelembong .. parut pula jenis yang hitam , merah dan berlobang . Memang takut tengok muka sendiri time tu .. kawan² pun ramai yang lari sebab muka ni sikit pun tak ada ruang yang licin bersih .. tahi lalat 1 pun memang tak nampak langsung .
.
Bermacam² skincare , supplement semua ratna dah try .. 1 pun tak ada kesan . Sampai 1 hari tu awal tahun 2018 dah tak tahu nak buat apa dengan kulit muka ni nekad dah nak buat drip vitamin c yang untuk putihkan kulit . Masa tu fikir kalau buat drip mestila bekas² jerawat ni semua hilang kan sebab ia memutihkan .
.
Ok bila dah nekad terus bankin deposit dekat orang tu & set time untuk orang tu datang buat drip dekat rumah .
.
Allah .. selang 2 hari lepas bayar deposit tu , terbaca kes pasal drip ni boleh jejaskan kesihatan kita rosak itu rosak ini , itu tersumbat ini tersumbat .. terus tergamam masa tu jadi buntu .. then terus cancel tak jadi nak ber-drip² ni .
.
Dalam hati 《Apa lagi nak buat dengan muka ni yang selamat dan betul² berkesan》.. terus cari shaklee balik .. korek info pasal shaklee sebab kali ni nak consume yang betul² selamat dan berkesan . Sebenarnya sebelum nak buat drip tu dah kenal dah shaklee ni dari kawan tapi macam tak meyakinkan .
.
Bila dah cancel drip .. dah baca tentang shaklee ni , akhir bulan 7/2018 baru la beli vita c plus . 5 hari je dah nampak perubahan .. jerawat mula kering .. yaallah bahagianya time tu .
.
Awal bulan 8/2018 tambah ESP .. bila dah tambah ESP makin nampak sangat² shaklee effect tu .. kemudian tambah lagi vitamin E untuk parut yang hitam² & merah² yang dah bertahun menapak dekat muka ni .
.
Sekarang dah 1 tahun ratna consume shaklee .. alhamdulillah jerawat besar² dah tak ada .. parut yang berlobang kembali rata .. parut yang merah dan hitam semakin pudar dan pudar .. kulit bertambah cerah tanpa drip .
.
Dulu fikir kulit muka ni memang dah tak ada harapan nak pulih .. memang sampai ke tua la muka macam ni .
.
Tapi sekarang alhamdulillah .. syukur sangat .
.
Cuma kadang time period ada la keluar jerawat tapi tak la keluar sekali 5 macan dulu .. sekarang keluar 1@2 ketul je .
.
Ratna juga ada skin yang sensitif .. sebelum consume shaklee bila ratna makan udang/sotong/ketam muka akan automatic gatal merenyam .. esoknya akan keluar jerawat besar² lebih dari 5 ketul dekat tepi² muka & pipi .

Sekarang bila makan seafood , alhamdulillah muka dah kurang gatal dah kurang jerawat keluar .
.
Dan yang paling best .. ratna consume shaklee just untuk pulihkan kulit muka je .. tapi ratna dapat lebih dari tu .. gastric ratna yang teruk sebelum ni dah tak pernah datang .. rasa macam ajaib sangat . Kalau tak lambat makan je mesti gastric dah serang .
.
So sekarang ratna nak bantu orang² dekat luar sana yang ada masalah sama macam ratna dulu untuk dapatkan semula skin yang sihat dan cantik .
.
Alhamdulillah .. memang tak silap pilih shaklee .. memang betul² selamat & berkesan .
.
Ratna Marwan

#supermomshakleestory

WOWWWW !!! tengok kulit dia … mulusssss .. anda pun boleh macam ni dan lebih cantik dari ni . jadi hubungi aizah untuk aizah bantu anda jadi cantik berseri tengok cermin setiap hari nak selfie pun setiap hari .

hubungi aizah di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *