Alhamdulillah pada 22.02.2020, aizah berkesempatan hadiri business Leader National Conference PICC. Best sangat leader-leader yang hadir adalah dari seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak. Acara gilang gemilang ini di hadiri lebih dari 1000 orang Leader business. haa memang meriah sangat .

Kumpulan business kami adalah paling ramai dan paling ohsem hari tu. Kami sepakat untuk bertemakan warna ungu. memang gelombang ungu nampaknya.

Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang ramai
Imej mungkin mengandungi: 20 orang, orang berdiri dan teks
Imej mungkin mengandungi: 8 orang, orang berdiri, teks yang berkata 'AKLEE BUS ENCE 20 Aizah 0173053031 Business leader'

Busines yang kami jalankan ini terdiri daripada pelbagai golongan , ada yang surirumah , berkerjaya dan ada yang masih belajar. jadi terbukti tidak mengira anda siapa, anda layak sertai kumpulan bisnes kami ini.

Isitmewanya jika anda sertai kami, kami akan bantu anda sehingga berjaya . kami juga ada business tools yang lagi memudahkan anda untuk berjaya dalam business.

Business kami adalah business yang sedang trending di malaysia dan juga dunia. Banyak kelebihan yang kita akan dapat , bukan sahaja wang ringgit, malah lebih daripada itu.

Jadi, jika anda memang sedang mencari business yang memang buatkan anda dapat pendapatan lipat kali ganda, pilihan anda sertai business bersama aizah adalah pilihan yang tepat sekali. jadi hubungi aizah di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *