Res-V adalah produk terbaru daripada shaklee, Dimana Res-V ini adalah penghasilan secara saintifik, Res-V di Kaji bertahun-tahun oleh saintis terkemuka dan juga buat penyelidikan secara global dan canggih. Akhirnya Shaklee berjaya hasilkan ramuan khas untuk RES-V . Res-V ini tidak sama dengan vivix , Res-V adalah pelengkap kepada vivix sebenarnya. jadi bila ambil Res-V dan Vivix Hasilnya lebih baik.

Bahan-bahan di dalam Res-V juga lebih daripada vivix . Jika vivix ada 4 bahan, manakala Res-V pula ada terdapat 7 Bahan iaitu :-

Res-V ni power dia , 30% sebatian polifenol . waaa memang terbaiklah kan.

Unik dan ekslusifnya RES-V ini , dia disokong dengan 6 paten. Di mana, Shaklee hasilkan Res-V ini dengan proses pengeskrakan berpaten supaya dapat segala kebaikan dan khasiat dalam RES-V untuk pastikan kita dapat menikmati nutrisi dan manfaat RES-V sepenuhnya.

Antara manfaat Res-V pada kita adalah :-

Kapsul Softgel RES-V ini tidak perlu di simpan dalam peti sejuk, dan dia bertahan selama 24 bulan. wowww lama kan .. memang jimat . Istimewanya lagi, Softgel RES-V ini, direka khas dengan sedikit pejal supaya isi kandungan RES-V ini selamat untuk kekalkan khasiat dan juga tidak teroksidan . Erhmm memang ekslusif la res-v ini ya.

Antara testimoni yang sudah mengambil res V :-

Jadi, aizah sangatlah cadangkan anda buat pembelian RES-V ini untuk kesihatan kita yang lebih baik. Dan haruslah beli RES-v ini dengan aizah kerana istimewanya , Aizah akan guide anda cara pengambilan yang betul dan juga konsultasi.

Hubungi aizah , dapatkan RES-V anda hari ini juga di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *