PERBEZAAAN BERSALIN SECARA PEMBEDAHAN, DAN MENYUSUKAN BAYI SELEPAS MENGAMALKAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Assalamualaikum, saya intan , saya nak share pengalaman selepas melahirkan anak dan menyusu. Bulan 11 tahun 2019,saya melahirkan anak secara elective czer, dan ini merupakan pembedahan kali ketiga saya.
.

Dari anak yang sulung saya amalkan pengambilan Vitamin C, sehinggalah sampai anak yang ketiga. Alhamdulilah kalau ikutkan, czer Kali ketiga saya decide nak buat BTL, walaubagaimanapun sewaktu sedang menjalani proses czer tu, doktor cakap tak perlu BTL sebab luka dalam elok cantik tanpa lekatan, berkemungkinan besar asbab makan Vit C.
.

Selepas melahirkan saya ada masalah susu kurang, baby menangis tak puas menyusukan. Saya minta husband carikan ESPdan Alfalfa, dah niat baby kali ni nak susukan sampai 2 tahun, sebelum ni anak sulung sampai 6 bulan je.
.

Alhamdulilah Allah permudahkan susu untuk baby cukup sampai ke hari ni!
.

Saya minum Esp badan lebih bertenaga,selain tu sangat membantu dalam proses peyembuhan luka pembedahan saya.Selain tu masalah ibu berpantang adalah sembelit ,saya juga ambil osteomatrix sebelum tidur,esok pagi tak perlu duduk lama dalam toilet, membuang pun senang.
.

Yang penting dalam pantang anak ketiga kali ni badan rasa lebih bertenaga, susu lebih meriah, sampai berat baby makin hari makin bertambah, Luka di perut cepat Kering, dalam 2minggu saja tempoh berpantang pantang saya rasa badan dah kuat! Selalunya ambil masa lama untuk kembali sihat sebelum ni .
.

Terusla jatuh cinta dengan shaklee dan decide jadi pengedar shaklee!!
.

Saya sangat mengesyorkan ibu-ibu yang sedang pregnant dan berpantang wajib cuba supplement ni. Terbukti sangat membantu masalah ibu-ibu semua.
.
Kita boleh rasa perbezaan bila ambil supplement shaklee ni.

.

Alhamdulilah TQ shaklee, terima kasih Supermom Shaklee Story 🌹

Dapatkan Set berpantang yang paling best dan selamat untuk bayi kita .
hubungi saya terus di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *