Detox ? ramai bila dengar detox tak buat sebab perlu less makan . Tapi kalau nak terbaik kita detox dulu seminggu untuk berikan badan kita bekerja sama untuk mudah turun berat. Sebab detox ni dia bantu untuk mengeluarkan racun(detox) supaya badan kita lebih sihat . Kalau kita tak detox , toksin-toksin akan semakin banyak terkumpul dalam badan kita . jadi semakin lama dia boleh melemahkan pertahanan badan dan juga berisiko kerosakan organ .

ada orang tersalah anggap. saya dah kurus kenapa saya perlu detox ? sebenarnya bukan orang berbadan besar sahaja perlu detox . sebab toksin tidak mengira anda berbadan kecil atau tidak. Oleh sebab itulah kita sangat perlu buat detox untuk kelaurkan racun-racun yang ada dalam badan kita secara yang betul dan dengan ambil supplement yang betul .

Disini Aizah kongsikan tips yang boleh kita lakukan untuk detox

  1. Air masak yang cukup – wajib mengambil air putih atau air masak secukupnya setiap hari . bila kita minum air masak yang cukup , dia membantu untuk mengeluarkan racun dan toksin melalui peluh dan juga air kencing
  2. Berpeluh secara semulajadi – untuk mengeluarkan peluh semulajadi ni kita boleh melakukan senaman , berjalan kaki atau joging.
  3. Kurangkan Gula – Kita perlu mengurangkan pengambilan gula dalam setiap hidangan kita dan jgua minuman kita .
  4. Ambil makanan yang berkhasiat – Kurangkan makanan yang tidak berkhasiat dan juga banyak lemak . berminyak
  5. Dalam kita detoc , ktia juga boleh mengambil supplement tambahan . Aizah sendiri juga ambil supplement ini untuk detox . Alhamdulillah memang berhasil .

Supplement untuk membantu detox lebih lancar , aizah syorkan ialah :-

jadi aizah sangat syorkan pada anda yang nak mula buat detox , wajib ambil supplement tambahan ini . hubungi aizah untuk dapatkan nya di :-


Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *