BLOGMEGASHAKLEE memberi getaran jiwa pada saya untuk kembali mewarnai blog saya kembali. Pulang ke aktiviti asal ketika mula-mula berkecimpung dalam bisnes shaklee dulu. Ketika melihat kawan-kawan ketika sama-sama aktif blogger dulu kongsikan projek BLOGMEGASHAKLEE , saya seakan meronta untuk sama-sama sertai . Saya lihat mereka gembira dan mereka kongsikan pautan-pautan artikel mereka ke media social seperti di facebook. Mula Kumpulkan kembali pembaca ke blog. Saya terus berminat untuk sertai sama sama bangkit untuk kembali gegarkan dunia blog ini. Rasa tersangat rugi jika saya abaikan projek BLOGMEGASHAKLEE ini.

Saya memulakan bisnes shaklee pada october 2013 dengan aktif membuat content content kesihatan di blog saya. Bermulalah sebagai kedai pertama saya di alam maya ketika itu butiksihatcomeldotcom, di mana kini diberikan nafas baru tipsibuhamil.com. Setelah lama menabur benih di blog, banyak content yang viral dan di copy sana sini termasuk salah satu akhbar tempatan

TAPI… sayang. entah di mana silapnya blog terbengkalai seketika….

BAK SIREH PULANG KE GAGANG

Projek BLOGMEGASHAKLEE memberikan nafas baru pada kami yang dahagakan aktiviti penulisan yang boleh convert to sale . In Shaa Allah . BLOGMEGASHAKLEE ini juga di ketuai oleh master yang terkenal iaitu Master Norita, Di mana antara Master senior yang sentiasa memberikan semangat dan kekuatan untuk konsisten dalam bisnes. Ia menjadi salah satu sebab saya teruja untuk sertai projek BLOGMEGASHAKLEE ini .

Dengan BLOGMEGASHAKLEE bukan sahaja kita dapat komuniti yang positif untuk sama-sama memantapkan content yang kita buat dari segi cara penulisan, menaikkan view-view artikel kita daripada pelbagai lapisan umur , melajukan pengguna intenet menjumpai artikel kita apabila ia mencari solusi yang mereka inginkan. Malah BLOGMEGASHAKLEE lebih dari itu, iaitu kita boleh dapat ilmu-ilmu blogging daripada sifu-sifu blogger, mereka juga memantau artikel yang kita siarkan. BONUS pada perserta-perserta yang memberikan komitmen pada projek BLOGMEGASHAKLEE ini akan di anugerahi hadiah dari pihak penaja. WOWW sangat kan. Bukan sahaja ilmu , rakan-rakan positif , ilmu dari sifu kita dapat tapi hadiah juga disediakan. Rakan yang telah menyertai projek BLOGMEGASHAKLEE ini menceritakan view artikel mereka semakin meningkat. Wahh baguskan . Bila kita membuat aktiviti berkumpulan, ini juga membantu kita lebih komited dan konsisten . Rakan-rakan saling memberi semangat sama sama teruskan .

Tiada kata lain selain projek BLOGMEGASHAKLEE ini memang memukau hati saya untuk kembali menjadi seorang blogger yang kosisten . Semoga setiap penulisan saya memberikan manfaat pada para pembaca . Bak kata abang long saya. Biar setiap apa yang kita sampai menjadi kebaikan pada yang membaca, semoga ia menjadi ladang pahala untuk kita.

ANDA suka menulis ? jangan sia-siakan bakat anda berlalu pergi , jemout sertai kami dalam projek BLOGMEGASHAKLEE , siapa tahu dengan penulisan anda akan merubah menjadi lubuk bisnes shaklee .

hubungi saya untuk ketahui lanjut sertai projek BLOGMEGASHAKLEE ini dengan klik button Whatsap di bawah , anda akan terus mesej pada saya . jupe di whatsap ya . saya tunggu anda

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *