Assalamualaikum semua , Selamat berpuasa . Alhamdulillah kita di berikan kesempatan dan peluang lagi untuk tahun ini melakukan ibadah puasa yang penuh berkah ini. Ramai yang pening juga untuk fikir apa menu nak buat semasa bersahur kan . Menu sahur yang sihat , mudah di sediakan dan yang pasti mesti kenyang . Dalam menu sahur kita juga perlu ambil yang berkhasiat , lengkap dengan nutrisi. Ya lahkan bila semasa sahur kia ambil makanan yang berkhasiat , kita akan bertahan lama semasa berpuasa. macam pakej lengkap pun ada ya , semua nak yang terbaik . In Shaa Allah kita mesti boleh sediakan menu sahur yang sihat dan paling penting mudah nak buat tak guna waktu yang lama . Jom saya cetuskan beberapa idea menu sahur .

1 ) pelbagai variasi overnight oat
Ramai yang suka overnight oat ni , lagi lagi di kalangan yang suka berdiet , yang nak nampak kurus semasa raya nanti, buka nsahaja kurus malah nampak cantik menawan .

oat ini kita boleh pelbagaikan menu dia tau . yang penting apa yang kita campur tu berkhasiat , tidak melebihi kalori yang perlu di ambil .

saya kenalkan pada anda overnight oat yang ada campuran set berpuasa shaklee , memang best dan berlainan sangat . Selain kita dapat khasiat , dia juga bantu kita rasa lebih kenyang lama , bantu turunkan berat badan dan juga bantu untuk cantikan kulit . WOW sangat . PAKEJ , apa yang anda inginkan semua ada bersama set berpuasa shaklee.

kita boleh tukar -tukar menu juga tau dengan campurkan esp ni : –

wow sedap kan

2) Smoothie sihat
Selain oat , kita juga boleh buat smoothie menggunakan Set berpuasa shaklee , bukan waktu sahur je boleh ambil , masa berbuka pun boleh buat ni .

Woww menyelerakan sangat kan menu menu sihat yang boleh kita buat bersama set serpuasa shaklee ni .

Jika kita terlewat bangun pun , tak perlu risau dah sebab kita boleh shake terus sahaja dengan esp dan cinch shake . terus boleh minum . bertenaga , kenyang lebih lama .

jom kita tengok satu video menu ni :-

Berita baik untuk anda semua , sempena bulan ramadhan ini , ada promosi SET rahmah shaklee yang ada tawarkan esp shaklee tau . memang berbaloi sangat .

nak tahu dengan lebih jelas , jom hubungi aizah , dengan klik button whatsap di bawah .

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #manfaatprodukshaklee #produkshaklee2023 #kelebihanprodukshaklee #shakleemalaysia #pengedarshakleebandarseriputra #menusahur #overnightoat #bisnesshaklee

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *