Nak Cantik” ” saya nak hilangkan jerawat ni “ “saya nak bebas dari muka jeragat” ” SAYA NAK KULIT CANTIK BERSERI”

Saya pun begitu , saya nak kelihatan cantik berseri walaupun usia dah hampir sangat ke angka 40 . Orang kata nak cantik tak makan di usia atau pun tak nak dengar orang kata usia muda tapi kulit macam dah berusia , berkedut teruk . ahhhh ngeri kalau dengar perkataan tu . Boleh jadi murung dan sedih terus . kulit boleh jadi rosak sekejap je tapi nak pulihkan kulit bermasalah kita perlu pilih produk yang sesuai , tiada bahan merkuri , tiada bahan kimia bahaya . kalau tersalah pilih produk bukan lagi cantik kita dapat tapi boleh jadi lebih teruk dan memudharatkan sistem lain juga. jika anda nak atasi kulit berjeragat , nak atasi kulit masalah jerawat yang teruk , nak hilangkan kedutan di wajah , nak nampak kulit berseri tanpa kusam , pastikan anda baca artikel saya ni sehingga akhir , kerana saya akan bongkarkan macam mana anda boleh kembali menyerlah .

Anda tahu tak , kenapa kulit muka kita sukar nak elok balik lepas ada masalah ?

1) Hormon
Sebagai contoh masalah jerawat di sebabkan oleh perubahan dan peningkatan hormon testosteron dalam badan kita . Selain itu, bila perubahan hormon , ada yang jadi pencetus kulit tidak sekata , jeragat dan sebagainya . Oleh sebab itu, dalam pemulihan ini , kita juga perlu bantu stabilkan hormon balik .

2) Persekitaran
Ramai yang tak sedar persekitaran juga adalah penyebab kulit kita bermasalah seperti kulit muka kering , kulit muka terlalu berminyak , tak sekata dan sunburn . Jika ada masalah ini kita perlu cari pencuci muka yang sesuai supaya bila kita pulang ke rumah kita membersihkan dengan bersih dengan pencuci muka semulajadi .

3) Skincare
Ada yang beli skincare sebab dia popular dan ada duta yang femes . hati-hati , sebelum beli cek dulu apa bahan yang di gunakan , cek dulu apa campurannya . sebab ramai yang contact aizah yang cerita punca dia skincare . Jadi sebelum nak beli apa apa produk , buatlah pemilihan skincare yang selamat , semulajadi dan berkesan . Sebab jika tersalah pilih , muka kita mungkin akan lagi teruk . atau pada permulaan kita guna nampak cantik sangat tapi bila kita stop dia mula jadi bertambah teruk dari mula-mula kita kena . Selain itu, jika guna skincare yang ada bahan terlarang , bahan skin care timbang kilo , ada merkuri sebab itulah kulit muka kita sukar nak elok balik dari masalah .

pori-pori kulit tertutup dengan bahan produk yang ada bahan kimia , merkuri dan sebagainya .

Ada customer aizah , share punca kerosakan kulit muka sebab guna skincare salah , kulit muka jadi masalah sopak. kulit tidak sekata.

4) Rawatan Luaran sahaja
Menitik beratkan rawatan muka dari luaran seperti pakai skincare sahaja . Sebenarnya jika nak elok , kita mesti bantu dari luaran dan juga dalaman . Bila kita bantu dari dalaman sekali , kita bantu stabilkan balik hormon , bantu baiki sel-sel kulit yang rosak , bantu kulit segar dari dalaman dan juga bantu kulit sihat dengan nutrisi yang baik . barulah nampak muka lebih berseri semulajadi .

INI ADALAH PILIHAN TERBAIK VITAMIN DAN SKINCARE UNTUK CANTIK

Saya syorkan terus pada anda , apa yang saya pakai selama ini , bila saya pakai kesan dia memang sangat bagus dan puas hati . Saya yakin sangat dengan produk ini sebab dia tiada bahan bahaya , tiada bahan merkuri , tiada bahan kimia bahaya . Vitamin kulit cantik yang saya makan ini telah di kaji oleh para saintis , profesor . Bukan itu sahaja bahan yang di gunakan juga adalah semulajadi . Jadi memang yakinlah aizah nak syorkan pada anda pula supaya cantik berseri sama-sama . WOW Syokkan .

Antara testimoni yang sama-sama menggunakan vitamin cantik ini :-
Whatsap saya terus untuk sebarang pertanyaan di 0173053031

REZEKI ANDA BULAN NI , VITAMIN CANTIK YANG SANGAT BERKESAN NI MURAH , ADA PROMOSI HARGA RAHMAH

RUGI TAK GRAB BULAN NI SEBAB HARGA DIA CUMA RM 99 SAHAJA UNTUK ESP + VITAMIN C
HARGA RAHMAH

JIMAT BANYAK SANGAT SEHINGGA RM 189 TAU .
harga biasa vitamin c adalah rm 115 sebotol dan harga biasa esp adalah rm 173.75 sebotol
tapi bulan ni hanya rm 99 sahaja untuk kedua-dua item ini . jom grab hari ni sebelum stok licin . hubungi aizah di 0173053031

BANYAK SANGAT MANFAAT ESP DAN VITAMIN C UNTUK KITA

1) Manfaat ESP shaklee
Esp sangat membantu untuk kecantikan wajah dan badan kita . ESP adalah sumber protien non GMO selamat di ambil untuk pelbagai lapisan umur . Protien adalah nutrien asas yang hasilkan sel badan dan kulit .Bila kita ambil protien ni mencukupi , dia sangat membantu kulit kita jadi sangat cantik berseri . Sebab itu , bila kita amalkan esp shaklee kulit kita bertambah baik sebab sel sel yang rosak digantikan dengan yang baru . Esp shaklee juga membantu untuk kita :-

– Kekalkan kulit muda dan sihat
– Bantu tegangkan kulit
– bantu cerahkan kulit
– bantu cepatkan proses sembuh luka
– Bantu masalah jerawat
– bantu masalah jeragat
– Bantu elak kulit kusam
– Rasa Bertenaga

2) Vitamin C Sustained release shaklee
Vitamin c memang terkenal untuk semua orang yang nak cantik , tak kira muda , remaja dan warga emas . apa – apa sikit selalu tanya vitamin c . Vitamin c shaklee ni berbeza sangatdengan vitamin c brand lain haaa , kenapa ?
vitamin c shaklee ni ada sistem sustained release di mana , dia ada pelepasan berperingkat dalam badan kita . setiap 1 jam akan di lepaskan 100mg . jadi bila ada sistem ini , penyerapan dalam badan kita juga semakin berkesan . Selain itu tiada pembaziran vitamin c . sebab ada sesetengah produk , walaupun vitamin c mereka tinggi mg , namun penyerapan dalam badan tidak sepenuhnya , akhirnya baki-baki vitamin c tadi keluar melalui air kencing . Vitamin c shaklee ini juga tiada pewarna tiruan , tiada perasa tiruan dan tiada gula tambahan .

vitamin c memang untuk kecantikan kulit yang bagus :-
1) bantu sel-sel kulit sihat
2) bantu luka-luka cepat baik
3) kuatkan sistem imun badan
4) bantu kulit tak kusam dah
5) bantu sekatakan warna kulit
6) bantu kecutkan jerawat
7) bantu pudarkan jeragat bila ambil secara konsisten

Jadi jom dapatkan hari ini vitamin cantik harga rahmah ini segera sebelum stok-stok kami licin di pasaran malaysia . Sebab setiap hari memang ramai yang nak cantik grab set rahmah ini , sampa iada yang ambil 2 atau 3 set untuk buat stok akan datang . Nak cantik biar dari dalaman supaya kecantikan itu kekal lama sebab sel-sel kulit kita sihat . jom Whatsap saya di 0173053031 atau klik sahaja button whatsap di bawah .

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #manfaatprodukshaklee #produkshaklee2023 #kelebihanprodukshaklee #shakleemalaysia #pengedarshakleebandarseriputra #vitamincantik #vitamincantikhargarahmah #vitaminmalaysia #vitamincantikselamat

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *