Tahun 2023, majoriti masalah kewangan di malaysia semakin banyak. Masalah kewangan bukan sahaja di kalangan orang sudah berkeluarga tetapi ada juga di kalangan pelajar-pelajar di institusi pelajaran tinggi . Sekarang kita tak boleh berada di titik yang sama, kita mesti buat sesuatu untuk tingkatkan kewangan keluarga kita . Lihat di luar sana , semua barangan naik barang masakan dan lain-lain lagi . kadang kala kita rasa sesak sangat di dada ni , fikiran juga jadi stress , ada yang sehingga anxiaty kerana memikirkan kewangan yang tak cukup setiap bulan . Selepas PKP tahun 2021, banyak sangat perubahan yang di alami , gaji di potong , kerja lebih masa tidak di benarkan , di berhentikan kerja dan sebagainya . Kuatkan semangat kita , saya ingin mengajak semua sama-sama membuat bisnes online yang hanya bermodalkan RM 35 sahaja , anda dah boleh menjana income yang berlipat kali ganda . Amaran Kami bukan scam tau . kami ada produk jualan yang bertahan lama di pasaran di malaysia malah di dunia juga .

Sebab bisnes Online shaklee Paling Terbaik

1 ) Bisnes online shaklee sangat bagus kerana bisnes online yang relevant sampai bila-bila . Dengan modal yang sangat rendah untuk keahlian hanya rm 35 sahaja , anda terus boleh berbisnes shaklee . Pakej juga anda akan dapat team yang positif sama-sama nak berjaya dalam bisnes , Best sangat . Kita boleh tukar pendapat , mendapat sokongan untuk berbisnes .

2) Unlimited Income iaitu kita boleh dapat berapa yang kita mahu, woww bestkan kita yang tentukan bonus kita bersama shaklee . Tau tak pernah master yang dapat RM 800 000 sebulan dengan shaklee . bukan setahun tau tapi sebulan . Dan dia mampu membeli kereta BMW cash yang berharga RM 300 000 . Ya Allah best sangat kan . Memang sangat berbaloi dengan pendaftaran hanya rm 35 sahaja , kita boleh gandakan pendapatan yang sangat lumayan . Dengan bisnes online shaklee ini juga , kita boleh dapat percuma perlancongan ke luar negara , berpeluang dapat bonus kereta selain bonus tetap setiap bulan tu . Yang penting awak mahu semuanya boleh berlaku .

3) Ada payslip , Jarang tau bisnes online shaklee ada payslip , tapi shaklee ada payslip yang laku nak buat pinjaman , nak beli kereta , nak beli rumah atau sebagainya. wahh dah macam kerja office pulak kan , ada pay slip . Dah ramai team kami yang beli kereta idaman menggunakan payslip shaklee , apabila payslip kerja hakiki tidak cukup syarat pembelian. Bonus pula di bank in kan secara cash ke bank kita setiap bulan . alaa sama je macam gaji bulanan tu .

4) Kelas Nutrisi dan bantuan dari pakar nutrisi di sediakan . Kita tidak perlu lagi risau jika kita banyak tidak tahu mengenai supplement kerana kita akan di bimbing oleh pakar nutrisi shaklee. Bukan itu sahaja , Ahli-ahli shaklee juga ramai dari kalangan doktor , jururawat dan ahli farmasi . bestkan . Selain itu, team kami juga ada bantu sediakan kelas-kelas marketing untuk yang baru sertai ataupun sudah alam sertai . Support daripada team daripada rank tertinggi sehinggalah baru join , kita bersatu untuk berjaya sama-sama .

5) Sistem yang friendly dan mudah , bagi yang sukar nak keluar dari rumah nak pos barang sebagai contoh , jangan risau sebab shaklee ini mudah , kita just klik order dan payment online terus boleh pos melalui shaklee . tak perlu lagi kita pergi ke pejabat pos untuk urusan pengeposan . saya sebagai surirumah rasa sangat mudah dgn sistem ini . Yelahkan susah juga nak keluar pos setiap hari dengan baby masih kecil . Alhamdulillah dengan bisnes shaklee ini , pengeposan saya ada setiap hari ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak.

6) Sesuai untuk semua golongan, bisnes online shaklee ini sesuai untuk semua umur bermula umur 18 tahun ke atas dah boleh start bisnes shaklee. ada yang lepas spm terus aktif berbisnes shaklee dan berjaya dapat income 4 angka sebulan , saya surirumah yang ada 4 orang anak kecil dan menjaga nenek suami juga aktif berbisnes shaklee Alhamdulillah berjaya dapet income 4 angka. ada team kami yang masih bekerja juga berjaya dapat income 4-5 angka. Bisnes online shaklee terbukti sesuai di lakukan oleh semua golongan. termasuk anda sendiri boleh join saya bermula sekarang . whatsap saya di 0173053031

Kewangan kita semakin hari semakin menipis, nak tak nak kita mesti cari income tepi . tak kisah anda nak buat full time bisnes atau part time bisnes. Anda boleh buat dengan bisnes online shaklee ini. Saya sudah bermula dari oktober 2013 sehingga sekarang sudah 10 tahun bersama shaklee. Pembeli sentiasa ada kerana supplement ini penting untuk semua. Oleh itu jom hubungi aizah hari ni juga untuk sertai tambah income di 0173053031 atau klik button whatsap saya di bawah lagi mudah .

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #bisnesshaklee #bisnesonline2023 #bisnespartime #shakleemalaysia #pengedarshakleebandarseriputra

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *