CASH REBATE ATAU DUIT PULANGAN semua orang teruja bila tahu ni , nak dapatkan juga kalau berpeluang dapat betul ta ? sebab sekarang majoriti semua nak fikir apa yang jimat dan datangkan faedah pada diri kita . Cash rebate yang aizah akan kenalkan ni sangat menarik untuk yang berumur 18 tahun ke atas . aizah telah nikmati sejak october 2013 lagi . dah hampir 10 tahun , Syukur sangat . Sebagai seorang surirumah cashback sebegini amat seronok bagi saya sebab bukan sahaja dapat vitamin free tapi dapat beli pelbagai barang dan juga dapat bantu kewangan keluarga. Wahhh besarkan cash rebate ni .

Shaklee menawarkan cash rebate bermula 5% iaitu dengan pembelian RM 510 akan dapat cash rebate sebanyak RM 25.50 sehinggalah 21% bonus . Apabila kita dapat 21% bonus , kita dah layak unutk dapat cash rebate sebanyak 4 angka sehingga 5 angka sebulan . WOW banyak betulkan . Pengiraan cash rebate ini berpandukan daripada uv atau point pembelian dan jualan setiap bulan, akan di bank in kan ke akaun kita setiap 15hb , tetapi shaklee sentiasa buat kejutan apabila di bank in kan awal dari tarikh tetap .

OHHH Jangan risau , cash rebate ini tak semestinya yang buat bisnes , Ahli makan sendiri juga layak untuk dapat cash rebate daripada shaklee .

Bagaimana Cara Untuk Nikmati Cash Rebate ?

Pendaftaran
daftar Ahli bersama saya Noraizah Mohd

Modal
hanya RM 35 sahaja

Pilihan
boleh dapat free keahlian dengan pembelian set promosi yang shaklee tawarkan

Cash Rebate
mula kumpulkan point untuk kiraan cash rebate anda

Antara Cash rebate
yang saya perolehi

Unlimited Cash Rebate

Unlimited cash rebate , Anda tentukan berapa cash rebate yang anda mahu . Biasa kita akan tanya majikan , berapa gaji saya ? tapi kali ini majikan tanya kita , berapa yang anda mahu ? wahhh lain macam betul cash rebate kita ni .
Ada yang master yang dapat RM 800 ribu sebulan cash rebate . beli kereta BMW juga cash sahaja . Bebas hutang .
Rugi sangatlah kalau kita tak sertai program cash rebate ini kan .

Selain keistimewaan di atas , Shaklee juga tawarkan rebate :-

Bestkan Cash rebate shaklee n, bukan sahaja kita dapat makan vitamin free dengan pembelian guna duit cash rebate , malah kita juga di tawarkan pelbagai lagi bonus lain . Aizah yakin ramai ramai yang sedang cari duit tambahan untuk bantu kewangan keluarga , apa kata dengan program cash rebate ini , anda mulakan sebagai pendapatan sampingan ataupun pendapatan tetap anda .

JOM SERTAI SAYA HARI INI

Jom sertai saya hari ini untuk dapat cash rebate anda pada 15hb depan . In Shaa Allah saya akan tunjuk kan anda step by step bagaimana inginkan cash rebate yang anda mahukan dan impikan . hubungi saya di 0173053031 ataupun klik button whatsap di bawah untuk terus contact saya :

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *