Nak Kuruskan badan , semua idamkan benda ni , tak kira lelaki nahuoun perempuan . Kuruskan badan Sebenarnya banyak cara yang boleh kita buat yang penting cara itu biarlah selamat , berkesan dan tidak memudharatkan . Ada orang ni dia berbadan besar sejak kecil lagi , ada yang berat naik selepas bersalin dan macam-macam lagi . Apa pun punca berat badan bertambah . INGAT cari solusi selamat .


sebelum mulakan , cuba kita cek dahulu . berapa berat yang perlu kita kurangkan sebenarnya, supaya ia balance dengan tinggi kita . Lebih mudah kita kira BMI kita pun boleh . Macam mana nak kira BMI ? ha macam kat bawah ni berat kita bahagikan dengan tingi darab tinggi . kita akan dapat kita obesiti tahap berapa ? atau hanya overweight

This image has an empty alt attribute; its file name is CARA-KIRA-BMI-01-1024x250.jpg



cara kira bmi
cara kira bmi murid perempuan

jadi dah kira ke berapa BMI kita dan berapa perlu kita turunkan berat ? Step seterusnya apa aktiviti yang perlu kita lakukan ?

Nak Kurus secara sihat ni , kita perlu gabungkan dengan Senaman , Kawal pemakanan , kawal kalori dan kawal pengambilan gula dan juga ambil supplement yang bantu penurunanan berat dan yang penting bila anda kurus tiada kesan kulit pecah pecah seperti selulit teruk . Habis nak kurus tapi tak cantik pulak kulit sebab selulit dari pengecutan secara mendadak.

JOM SAYA KENALKAN PADA ANDA SET HELLO NEW YOU SHAKLEE

Set hello new you bantu anda :-

bantu uruskan berat badan kita dengan yang lebih sihat.
bantu bentuk tubuh badan yang Slim dan cantik
Bantu tngkatkan tenaga dan Bina otot

This image has an empty alt attribute; its file name is set-kurus-hello-new-you-shaklee.png

1 – Cinch shake pula bantu bekalkan nutrisi dan juga membina otot kita supaya kental dan tidak mengelebeh apabila kurus nanti . otot dan badan fit .
2- Herblax pula bantu untuk mencuci dan membersihkan usus untuk proses penurunana berat menjadi mudah . dia juga bantu untuk proses detox .
3 – Omega guard shaklee dan juga Lecithin shaklee pula membantu membakar lemak secara semulajadi . ramai sangat yang suka ni sebab dia bantu untuk kempiskan perut sekali

KAMI BUKTIKAN DENGAN TESTIMONI DI BAWAH

This image has an empty alt attribute; its file name is testimoni-set-kurus-shaklee-6-01-757x1024.jpg

Wow bestkan testimoni kurus dengan set hello new you ni kan , In Shaa Allah memang best sangat . Tertiba dapat bonus kulit cantik sekali tanpa ada selulit sebab kurus nanti

Program kurus shaklee ini , selari dengan cadangan daripada KKM mengenai turunkan berat badan dengan cara yang betul iaitu tanpa berlapar , perlu lengkapkan dengan vitamin , mineral dan serat , perlu ada detox dan juga proses bakar lemak . Haaa menarik kan .

This image has an empty alt attribute; its file name is cara-turunkan-berat-badan-1024x1024.jpg

Jadi apa tunggu lagi , jom mulakan perjalanan penurunan berat badan kita bersama set kurus shaklee hari ini juga . masa tak tunggu kita . tapi lemak sentiasa bertambah jika kita tidak usaha dari sekarang . jom kita nampak lebih slim , cantik dan kurus . hubungi aizah hari ini juga di 0173053031 atau klik di gambar whatsap di bawah untuk terus ke whatsap aizah .

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *