Semasa saya hamil anak pertama pada 2012, saya terlibat dengan kemalangan jalan raya, Ketika itu saya tercampak dari tingkat kereta ke luar kereta , keadaan ketika itu kelam kabut , ambulance sampai , bomba juga sampai . saya di kejarkan ke hospital selayang . dalam ambulance selalu cek risau bleeding . saya tak boleh bergerak langsung , sakit bahagian pinggang. Sampai di Hospital , saya dah tak boleh buka mata , hanya kedengaran doktor dan nurse berlari -lari tolak saya ke emergency dan kedengaran doktor panggil nama saya , Ya Allah terasa Allah memberi peluang kedua untuk terus bernafas di bumi Allah ini . Saya buka mata , mesin , wayar semua berselirat pada saya . doktor tanya kandungan berapa week , ada bleeding ata tidak , sakit bahagian mana . dan sebagainya . masa ni air mata laju- selajunya . Doktor pakar O&G berbincang dengan pakar saraf , pakar tulang , pakar radiology . Penuh tempat saya doktor pakar. waktu itu jam dalam 2-3 pagi .

Doktor membuat keputusan , perlu juga x-xray sebab sakit sakit tulang belakang , risau tulang belakang patah atau masalah yang lebih serius . pakar O&G pula risau akan kandungan say ketika itu , sinar Xray sangat bahaya menembusi baby dalam kandungan . Tapi pakar radilogy terangkan , pihak x ray akan menutupi perut dengan satu lapisan , saya terlupa nama lapisan tersebut , ia bantu untuk sinar x menembusi terus ke bayi dalam perut . saya terpaksa demi tulang belakang saya dan juga demi anak dalam kandungan. Allah sahaja yang tahu waktu itu .

seminggu saya tak boleh bergerak , saya dibentangkan dengan papan plastik kayu untuk berbaring , tanpa tilam empuk biasa . sakit memang sakit . tulang belakang saya bengkok , tidu-tisu luka ,otot terkoyak .

SEJAK HARI ITU SAYA ALAMI MASALAH TULANG BELAKANG YANG AMAT DASYAT

ALHAMDULILLAH SET SHAKLEE SANGAT BANTU SAYA ATASI SAKIT TULANG BELAKANG

Ingat lagi , Saya hanya mampu tidur mengiring , lama juga saya alami keadaan ini saya bersalin anak pertama pada dec 2012 . pada 2013 saya baru kenal shaklee , Alhamdulillah saya amalkan produk shaklee vivix , ESP , ostenutrix , omega dan juga Bcomplex pada mulanya . Saya mabil secara konsisten .Kesan awal perubahan saya amat teruja iaitu saya hampir boleh tidur terlentang tanpa rasa terlalu sakit . Alhamdulillah . Saya terus konsisten ambil shaklee , rasa sakit berkurangan , kalau berdiri lama say boleh bertahan.

Semasa hamil anak kedua , ketiga dan ke empat . Tulang belakang saya memang akan kembali sakit teramat sangat walaupun di awal kandungan,kadang memang menangis menahan sakit . Setiap kali hamil saya wajibkan diri saya ambil , Ostenutrix , omega , bcomplex dan esp shaklee . Syukur Alhamdulillah , saya boleh bertahan daripada sakit apabila konsisten ambil shaklee . Saya juga boleh bersalin normal , sebelum masuk ke labour room saya ambil esp untuk berikan saya tenaga , ostenutrix untuk bantu kuat , elakkan kekejangan otot dan belakang dan juga omega guard .

Jadi sekiranya anda alami masalah sakit tulang belakang sama seperti saya , Saya memang syorkan sangat ambil :-

  1. vivix
  2. Omega guard
  3. ostenutrix
  4. bcomplex

In Shaa Allah dia sangat membantu

Jika anda pun sama alami masalah sakit tulang belakang seperti saya , hubungi saya segera untuk dapatkan set tulang belakang bersama saya . saya juga akan berikan cara pengambilan yag betul pada yang membuat pembelian dengan saya. Semoga kita sama-sama semakin sihat dan bebas daripaa sakit tulang belakang .

jika anda ada testimoni shaklee juga jomlah share di komen

Moga artikel saya ini terpilih untuk dapat hadiah istimewa tajaan www.anakkuwira.com . In Shaa Allah . Amin .

jom hubungi saya untuk dapatkan set sakit tulang belakang ini dengan klik no wzup saya di bawah .

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #motivasi #motivasibisnes #ibuberbisnes #wanitaberbisnes

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *