Di Pasaran , Memang banyak vitamin c . Vitamin c seperti cendawan tumbuh selepas hujan , terlalu banyak , lagi lagi semasa covid 19 melanda dunia. Hati-hati semua sahabat pembaca , Kita wajib memilih vitamin c yang selamat di gunakan, Kerana ada sesetengah vitamin c yang ada banyak kandungan gula , ada juga yang campuran bahan terlarang. Jadi sebelum membuat pembelian kita mesti kaji dahulu vitamin c ini merbahya atau tidak , selamat atau tidak kita ambil.

SAYA KENALKAN VITAMIN C SHAKLEE SEMULAJADI, SELAMAT DAN BERKESAN

Vitamin C shaklee ini memang semulajadi , selamat dan berkesan di gunakan . Saya yakin dengan vitamin c shaklee kerana dia telahdi kaji oleh profesional saintis . Vitamin c shaklee juga dia :-

1) tiada pewarna tambahan
2) tiada pewarna tambahan
3) tiada bahan kimia

Terdapat 3 vitamin c dalam shaklee ini iaitu :-

  1. Sustained release vitamin c shaklee

1 – Vitamin c sustaines release ini untuk di ambil oleh yang berusia 16 tahun keatas. Vitamin c sustaines release ini di reka khas dengan sistem sustaines release di mana dia di lepaskan berperingkat . Setiap satu tablet mengandungi 500 mg , setiap satu jam dia akan lepaskan 100mg . proses ini untuk pastikan vitamin c meresap elok dalam badan kita . dan bukan seperti sesetengah vitamin c yang akan keluarkan melalui air kencing jika tidak meresap elok dlama badan kita .

2- Sustained release ini di cipta dari tahun 1981 lagi , wow lamakan vitamin c ni du dunia . sampai sekarang masih menjadi pilihan utama seluruh dunia .

2. Vitamin C Chewable tablet

Vitamin c chewable ini pula sesuai untuk semua peringkat umur bermula dengan kanak-kanak . Di mana kandungannya hanya 250mg sahaja pertablet. Vitamin c chewable ni rasa seperti lemon sikit sikit , anak anak suka buat macam gula-gula . vitamin c chwable ini juga di kenali dengan nama vitamin c kanak-kanak .

Anak-anak saya pun suka ambil vita c chewable ni , mereka hisap dan kunyah je macam gula-gula. Semasa saya hamil , saya juga suka ambil vita c chewable untuk kurangkan rasa loya dan alahan muntah-muntah. Bestkan sebotol ni kita boleh je share dengan anak-anak kita makan.

Banyak juga manfaat vitamin c chewable ni tau :-

3. Vitamin Hero kiddo mengandungi Vitamin C Untuk kanak-kanak

Hero Kiddo ini pula bersifat gummies yang sesuai untuk kanak-kanak yang berusia 3 tahun ke atas , ia berbentuk bear untuk memikat hati anak anak kita untuk selalu ambil . rasa dia pula sedap seperti anggur blueberry . Anak-anak saya memang suka hero kiddo ni . bukan anak sahaja , saya pun suka makan . lagi lagi masa hamil , nak hilang rasa loya-loya , daripada kita asyik makan asam , lagi bagus kita makan hero kiddo ada khasiat yang boleh dapat pada badan kita .

Selain mempunyai kandungan vitamin c , hero kiddo juga mempunyai bahan dari elderberi , vitamin d dan juga zinc yang sangat penting untuk tumbesaran anak-anak kita dan juga menguatkan sistem imun anak – anak kita . Saya yakin untuk berikan hero kiddo ini vitamin harian anak anak saya kerana hero kiddo ini semulajadi dan tiada bahan terlarang dan juga tiada pwarna dan juga gula tambahan .

7 tanda paling cepat nampak bila kita kekurangan vitamin c

  1. Kulit bertukar menjadi kering , kasar dan tak sekata
  2. Akan jadi cepat stress
  3. Kedutan lebih banyak di wajah
  4. mudah demam . selsema , imun menurun
  5. Jika ada luka , luka akan lambat sembuh
  6. Gusi akan mudah sakit , bengkak dan berdarah
  7. Rambut cepat rosak seperti bercabang , kering dan rapuh.

Cuba cek , ada tak antara masalah ini berkalu pada kita . Jika ya memang wajib ambil vitamin c , jika masih tiada pun ambillah vitamin c supaya dihindari dari masalah di atas . sebab itulah penting kita ambil vitamin c setiap hari sebagai supplement tambahan badan kita. Saya memang syorkan untuk kita ambil vitamin c shaklee ini kerana ia sangat bagus , semulajadi , selamat dan berkesan.

Jadi pada anda yang ingin dapatkan vitamin c shaklee ini , boleh hubungi aizah untuk dapatkan . In Shaa Allah aizah akan berikan pakej konsultasi lengkap bersama pembelian setiap vitamin dengan aizah . Boleh klik pada button whatsap di bawah ini untuk cepat mesej aizah .

jom hubungi saya untuk dapatkan vitamin c shaklee 2023 ini dengan klik no wzup saya di bawah .

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #motivasi #motivasibisnes #ibuberbisnes #wanitaberbisnes

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *