Bila Sebut Ibu hamil, Memang banyak yang perlu di jaga. Bermula dari pemakanan, aktiviti dan juga Kesihatan diri. Ibu hamil Sangat memerlukan nutrisi yang lengkap untuk membantu ibu bekalkan vitamin , mineral yang elok pada bayi dalam kandungan. Jika kita kekurangan nutrisi sewaktu mengandung , kita akan berisiko tinggi akan alami pelbagai simptom dan masalah kesihatan . Sebab itu ibu mengandung perlu ambil vitamin yang sesuai untuk ibu hamil supaya menampal lopong-lopong zat yang tak mencukupi dalm badan ibu mengandung.

Pemilihan Vitamin untuk ibu hamil sangat penting di pilih dahulu sebelum kita beli dan guna. sebab ada sesetengah vitamin ini tak sesuai di ambil oleh ibu hamil , bahan yang di gunakan perlulah selamat dan sesuai untuk ibu hamil. KEPERLUAN WANITA MENGANDUNG sangat perlu di titik beratkan .

Bestnya , Set mengandung shaklee ni lengkap dengan oil sekali memnag best tau . Set ibu hamil shaklee lengkap untuk dalaman juga luaran .

set wanita mengandung
Set Hamil Shaklee

Aizah Sendiri pun memang amalkan vitamin ketika kehamilan, yelah kan aizah ni memang ada masalah HB rendah dan juga tekanan darah rendah, selain itu aizah memang tak suka minum susu. minum susu adalah masalah terbesar juga sebab kita nakkan kalsium untuk diri kita dan juga bantu tumbesaran anak dalam kandungan nanti. Jadi Pilihan aizah memang tepat dengan memilih set hamil shaklee.

jom dapatkan set lengkap ibu mengandung ni dengan aizah . belai diri supaya segar , bertenaga dan cantik walaupun sedang hamil .

klik button whatsap kat bawah ni terus text aizah

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #KERJAdarirumah #setibuhamil#bisnessambiljagaanak

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *