Assalamualaikum dan salam sejahtera semua peminat shaklee.Terima kasih kerana membuat pilihan yang bermakna untuk diri kita ke arah lebih sihat, bertenaga dan comel bersama Shaklee.
Nama saya Noraizah Mohd (1065015) seorang Pengedar Shaklee anda di kawasan berhampiran dan tempat kerja saya di KLCC, dan tidak lupa juga kawasan tempat saya tinggal di Bandar Seri Putra ,bangi. boleh juga di kawasan Pekan Lama Bangi yang Berhampiran dengan Komuter Bangi.


Saya juga seperti pengguna yang lain pada permulaannya, ingin mencari pengedar shaklee yang bukan jenis touch n go, di mana kita membeli barang dan terus ditinggalkan tanpa memberi konsultasi dan tips-tips yang diperlukan untuk proses pemyembuhan yang sempurna. 

Alhamdulillah akhirnya saya Allah temukan saya dengan Puan Maziah.Segala penerangan yang disampai amat memuaskan hati sehingga saya join ahli shaklee. Apa yang di praktikkan , diturunkan ilmunya kepada saya Seorang Pengedar shaklee yang memberi pakej lengkap konsultasi dan tips-tips yang diperlukan supaya mendapat kesan positif. Apa yang saya perjuangkan ialah membantu pengguna menggunakan supplement semulajadi tanpa bahan kimia. In Shaa Allah saya akan membantu sedaya mungkin.

Diantara testimoni yang diberikan oleh pengguna , seorang customer saya dari bintulu , sarawak ( jauh beribu batu tidak menghalang kami) :- 

Alhamdulillah setakat ini, semua customer saya masih berhubung dan bertanyakan khabar, malah ada yang dah menjadi kawan yang agak rapat untuk berkongsi pelbagai tips.

Jadi apa tunggu lagi , jom sertai saya untuk dapatkan produk shaklee anda dengan pakej Konsultasi dan tips menarik . In Shaa Allah .

Selain itu, untuk sesiapa yang berminat untuk sertai business shaklee, juga boleh hubungi saya . akan saya genggam tangan anda melangkah masuk ke kumpulan shaklee yang sangat produktive.

Boleh hubungi / Mesej / Whassap saya di :- 017 305 3031 
dan boleh juga pm di Facebook saya :- 
FANPAGE : butiksihatcomel   FACEBOOK : Aizah Azlem   
IG : Aizah Azlem-Jualshaklee
Di Jemput kunjungi Blog Saya di : www.tipsibuhamil.com


Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *