Ramai yang mencari set berpantang yang terbaik kan ? sebenarnya set berpantang sangat penting sebab banyak nak di rawat setelah bersalin ni. Alhamdulillah aizah dah jumpai set berpantang paling best . pengalaman 7 tahu bersama 3 orang anak , set berpantang shaklee adalah paling tepat dan berkesan . rasa berbaloi dengna pengambilan set berpatang shaklee ini .

jom aizah kongsikan juga pengalaman seorang ibu yang ambil set berpantang shaklee ini :-

Image may contain: 3 people, people smiling

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 5
TESTIMONI 36 : NURUL SUWANA
.

[PENGALAMAN MANIS BERPANTANG ANAK KETIGA DENGAN SET BERPANTANG SHAKLEE]
.

Assalamualaikum. Saya Nurul Suwana Bt Abu Bakar berumur 31 tahun seorang ibu dan mempunyai 3 orang anak. 
.

Sue ingin kongsikan pengalaman berpantang anak ketiga dengan set berpantang shaklee..bermulanya tahu diri hamil sue dah ambil set hamil setiap hari sehingga la bersalin..
.

kalau dulu bila tahu mengandung sue hanya ambil ubat yang klinik bekalkan. Bila makan jadi pening nak muntah mungkin tak sesuai dgn sue dan bila tak makan tekanan darah rendah..asyik kena marah dengan nurse sebab hb low nanti effect kepada baby. Sue juga ada masalah sembelit yg teruk dan selalu kejang kaki semasa kehamilan sebelum.
.

Tetapi berbeza dengan kehamilan ketiga ini..Sue amalkan set hamil shaklee, Pernah juga ada masalah hb low diawal kehamilan..itu pun disebabkan alahan tak boleh bau makanan..makan muntah, tapi tak lama kandungan masuk ke usia 4 bulan semuanya kembali normal.
.

sepanjang kehamilan ke 3 kurangnya kejang kaki kurang masalah sembelit dan hb kembali cantik..yang best nya hamil kali ni sue bebas kena kencing manis..anak yang dulu sue kena kencing manis sehingga terpaksa cucuk insulin..
.

sepanjang tempoh bersalin alhamdulillah tidak mengalami kontraksi yang lama, tiada koyakan bersalin, dan cepat discaj..sebelum masuk ke labour room sue mengambil 6 biji pil ostematrix untuk mengurangkan kontraksi.
.

selepas dibenarkan discaj sepanjang tempoh rawatan susulan jaundis anak diklinik tiada masalah dan kali ini tiada lg episod berkampung didalam wad seperti abang-abang yang lain.
.

Berpantang sendiri bersama dengan 2 orang hero sangat mencabar, nasib la sue ambil set pantang yg ada b complex membantu sue daripada stress dan meroyan dan lecithin mengurangkan bengkak susu.
.

selain daripada kekal bertenaga dengan set berpantang bonus yang sue dapat alhamdulillah susu meriah, sehingga kini awliya sudah berumur 1 tahun 2 bulan masih lagi menyusu badan berbanding abang-abang nya sebelum ini hanya sampai usia empat bulan sahaja.
.

Tiada lagi mimpi ngeri sembelit ketika berpantang. set berpantang yang sue ambil ialah vitalea, vitamin c, b complex, ostematrix, esp dan alfafa….Alhamdulillah sue yakin dgn pilihan sue kerana produk shaklee ini dijamin selamat , semulajadi dan berkesan.
.

Jika ibu-ibu tercari-cari set berpantang sue syorkan ibu-ibu mencuba set berpantang shaklee kerana sue sendiri dapat kesan positif yang sangat berbeza ketika berpantang sebelum ini..

ini lah shaklee effect Sue.
bestkan set bepantang shaklee ini . 

Image result for set berpantang shaklee

kami juga bersedia memberikan konsultasi yang terbaik untuk ibu-ibu, Jadi hubungilah saya untuk dapatkan set berpantang yang bagus untuk ibu dan bayi kita . 

Saya ingin membantu anda , hubungi sahaja saya dengan klik button whatsap di bawah ini:- 

P

 Jika pembelian online , sila hubungi saya untuk dapatkan pakej konsultasi dan tips menarik.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *