Assalamualaikum dan salam sejahtera
Jutaan terima kasih kerana memilih saya , Saya Rohaiza binti Din adalah pengedar shaklee yang terlatih di kawasan pengedar shaklee kuala terengganu. Jika anda ingin mendapatkan produk shaklee boleh terus hubungi saya di talian 011-28995829. Untuk kawasan di sekitar pengedar shaklee kubang ikan , pengedar shaklee Chendering, pengedar shaklee Kampung Bukit, pengedar shaklee Permint Jaya dan Kawasan sekitar In Shaa Allah saya boleh buat penghantaran terus. Manakala untuk diluar kawasan saya akan poskan secepat maungkin. kami bersedia membantu anda dengan sebaik mungkin . Kami juga akan berikan pakej konsultasi bersama pembelian kepada pelangan kami.

Saya adalah pengguna tegar shaklee 

Pada permulaannya, saya mengenali shaklee dengan menggunakan herbal blend shaklee untuk masalah parut chikenpox saya. Alhamdulillah saya sangat puas hati dan sangat berkesan untuk saya hilangkan parut. Krem Herbal blend ini sesuai untuk semua lapisan masyarakat dari bayi pun boleh . Saya sangat yakin dengan produk shaklee ini oleh itu saya nak kongsikan pula kebaikan shaklee ini pada semua.

Jadi saya memang mencadangkan anda semua mulalah konsisten mengambil shaklee demi kesihatan kita.

Dan jika anda berminat untuk memulakan bisnes shaklee, boleh juga hubungi saya terus untuk saya bimbing anda sebagai pengedar shaklee yang terlatih. Dalam kumpulan kami sangat aktif membantu sesiapa sahaja dalam kumpulan kami untuk sama-sama berjaya. Kami selalu mengadakan kelas dalam talian seperti whatsap , telegram dan juga fb . Malah kami juga aktif membautkan kelas offline.

Bagaimana ingin membeli produk shaklee atau nak mulakan bisnes ini ? sangat mudah ,anda boleh terus mesej saya 011-28995829. .

ANDA BOLEH JADI AHLI SHAKLEE DENGAN SANGAT MUDAH.

Ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-

1) Yuran Pendaftaran hanya RM35. Dan anda akan dibekalkan Business Tools, Starter Kits, Catalogs secara digital.

ATAU

2) Buat pembelian dalam 1 RESIT sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.

Anda boleh hubungi rohaniza untuk mendaftar sebagai SPONSOR/UPLINE. di talian 011-28995829. .

Jadi hubungilah saya untuk dapatkan produk shaklee di kawasan Kuala Terengganu dan sekitar . Begitu juga untuk shaklee seluruh malaysia . Jika anda ingin nak tambah income juga , hubungilah saya .

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *