Majoriti atau hampir semua ibu selepas bersalin mengalami masalah yang sama iaitu jeragat , Tidak di nafikan memang menjadi kerisauan sangat apabila ada jeragat walaupun setitik , sebab jeragat ni senang nak naik di muka tetapi sangat sukar untuk hilang kembali. Sehingga ada segelintir menjadi stress berfikir untuk hilangkan jeragat di muka dengan berkesan .

Jeragat ialah bintik berwarna coklat yang boleh ada kulit muka kita . Sebenarnya jeragat ini adalah kumpulan sel kulit yang mempunyai pigmen melanin. Jeragat adalah kesan daripada hasil daripada melanin yang berlebihan. jadi kita memang perlu atasi masalah jeragat ini supaya ia tidak bertambah . Semoga perkongsian saya ini membantu ibu-ibu sedang mencari PETUA HILANGKAN JERAGAT.

Antara punca yang menyebabkan jeragat ialah :-

  1. Bila kita hamil , bersalin , menyusukan bayi kita akan alami perubahan HORMON , Perubahan hormon juga antara punca ramai yang ada masalah jeragat .
  2. GENETIK atau keturunan yang ada masalah jeragat , cuba kita lihat mak, adik beradik atau saudara terdekat kita ada tak alami masalah jeragat ?
  3. Penggunaan KOSMETIK yang ada merkuri , ada bahan kimia bahaya atau orang kata produk timbang kilo . jadi hati-hatilah kalau kita nak beli dan guna alat mekup , skincare kat muka kita .
  4. Sinat UV , kita terdedah lama terkena sinaran matahari secara terus ke muka kita .
  5. MEMASAK , ramai yang tak tahu wap dan panas memasak juga salah satu punca jeragat

Jangan biarkan jeragat di muka tanpa atasi segera. Ini kesan jika tidak atasi jeragat

  1. Jeragat semakin banyak
  2. jeragat semakin sukar nak hilang
  3. Jejaskan penampilan

Antara petua hilangkan jeragat ialah :-

Ada beberapa petua yang bolej kita lakukan dengan menggunakan bahan di rumah untuk hilangkan jeragat ini . ni antaranya ialah :-

  1. baking Soda dan air
    kita boleh ambil 2 sudu baking soda dan tambah sedikit air , buat macam bedak sejuk tu , seterusnya boleh tampal di muka selama 10 minit dan basuh .

2. lemon
Boleh hiris lemon dan gosokkan ke wajah . boleh tunggu sehingga 10 -15 minit seterusnya bilas

3. Teh Hijau
masukkan uncang teh hijau kedalam air panas selama 5 minit kemudian gosok di wajah

4. Susu tepung
boleh ambil sesudu susu tepung di campurkan dengan perahan limau nipis dan sapu seperti bedak sejuk .

5. Ambil vitamin
untuk memudahkan segalanya , saya syorkan pada anda , ambil vitamin atau supplement untuk bantu hilangkan jeragat . Pastikan apa yang kita ambil itu selamat ,semulajadi tiada bahan merbahaya supaya elak jeragat bertambah teruk

Apa yang aizah cadangkan ialah , ambil set jeragat shaklee yang memang terbukti selamat di ambil semasa hamil, menyusu , berpantang ataupun tidak . dia daripada bahan semulajadi yang bestnya berkesan hilangkan jeragat bila kita ambil secara konsisten .

  1. Vitamin c sustained release shaklee
  2. Vitamin E complex shaklee
  3. Gla complex shaklee
  4. vivix shaklee
No description available.

ini adalah full pakej untuk hilangkan jeragat kita . memang terbaik untuk bantu betulkan balik sel-sel kulti kita yang rosak akibat jeragat .

Cantik dari luaran , akan terserlah ke luaran orang kata , dan supplement shaklee ini paling tepat untuk anda berubah semakin cantik tanpa jeragat .

Selain kita bantu betulkan dari dalaman , kita juga boleh segarkan dan repair dari luaran sekali , lagi cepat untuk bantu jeragat itu hilang . apa yang aizah cadangan ialah ambil set skincare youth sshaklee . memang berbaloi sebab kesan dia sangat puas hati .

Ini antara testimoni yang dah berjaya hilangkan jeragat dengan penggunaan set jeragat shaklee

WOW !!! MEMANG BERKESAN ! BEBAS JERAGAT , KEMBALIKAN KECANTIKAN WAJAH KITA , KEMBALIKAN KESEGARAN KULIT DAN KEYAKINAN DIRI KITA DENGAN PENGAMBILAN SET JERAGAT SHAKLEE INI . JOM HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT , BOLEH HUBUNGI SAYA DI 0173053031 ATAU TEKAN TERUS BUTTON WHATSAP DI BAWAH UNTUK MESEJ AIZAH JOM.

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #setjeragat #caraatasijeragat #tipsjeragat #pudarkanjeragat

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *