Saya yakin , ketika ini ramai yang sedang mencari-cari cara dan bisnes apa untuk mulakan bisnes online samada secara sepenuh masa ( bisnes fulltime) ataupun separuh masa ( bisnes partime) . Ada yang surirumah , yang berkerja dan juga suami yang sedang berusaha untuk tingkatkan ekonomi rumahtangga. Dalam ekonomi yang serba mencabar ini , majoriti kita dah tak kira waktu bekerja , kerana kita banyak memikirkan cara untuk tambah kewangan .

Saya ada beberapa TIPS BISNES ONLINE untuk ada yang baru nak memulakan bisnes kerana mungkin ada yang nak berbisnes tapi fikir panjang mengenai modal . In Shaa Allah jangan risau kita ada penyelesaiannya.

  1. Tak perlu buat produk sendiri

untuk memulakan bisnes pada awal-awal ini , tak perlu kita mmebuat produk sendiri , Kita boleh pilih produk yang sudah kukuh di pasaran dan orang ramai kenal produk tersebut . Ini memudahkan untuk kita menjual produk tersebut.

2. Modal Rendah

Pilih memulakan bisnes dengan modal yang rendah, tak perlu keluarkan modal permulaan sampai berpulu ribu . Ingat jangan buat pinjaman bank dan ahlong untuk mulakan bisnes . Jangan ambil risiko bahaya . Ada je bisnes yang modal rendah tapi untung berganda .

3. Pemilihan bisnes dan produk yang betul

Dalam pasaran kini, banyak produk baru seperti cendawan tumbuh selepas hujan. Jangan kelabu mata pilih sahaja mana suka . Buat research atau selidik juga latar belakang produk yang kita nak pilih tu , begitu juga sejarah company yang kita nak setai nanti . pilih produk yang selamat di gunakan , produk yang terbukti berkesan dan tida membahayakan pengguna . Pilih company yang kukuh , yelah nanti jika tak kukuh macam mana nak bayar bonus atau komisen pada kita ? penting tau part ni .

4. Flexible , Bisnes on the go

Cari bisnes yang flexible , yang bila- bila masa kita boleh buat tak kita waktu dan juga tempat . lagi lagi jika anda nak buat bisnes secara partime , flexible sangat penting . kita boleh manage waktu bila kita nak berbisnes . ini memudahkan kita tidak menganggu kerja hakiki kita setiap hari . Bisnes on the go , di mana -mana sahaja kita boleh on bisnes ini walaupun semasa bercuti . Wow best kan .

5. Support Team

Pilih lah bisnes yang ada support team , kumpulan bimbingan untuk berjaya dalam bisnes . Yalah kan kita baru nak mulakan bisnes , masih kurang ilmu dan juga kurang pengalaman . Jadi bila support team sedikit sebanyak dia bantu untuk kita growt dalam bisnes , bantu kita semakin cemerlang dalam bisnes . Support team ini juga akan buatkan kita sentiasa ada orang memberikan sokongan untuk terus berjaya dalam bisnes .

ANDA TAHU TAK ? SEMUA CIRI -CIRI DI ATAS ADA DALAM BISNES AIZAH BUAT SEKARANG ?

Ya , bisnes aizah jalankan sekarang hanya Modal serendah RM 35 sahaja , rendah bukan ? Pulangan dia pula berganda-ganda . kita ada bonus dan ada untung runcit juga . WoW menarik sungguh .

Bisnes aizah ini juga , sudah terkenal , produk nya sudah berada di dunia 105 tahun , di malaysia hampir 26 tahun . Lama bukan ? company kami memang kukuh . setiap bulan tidak pernah gagal masukkan bonus walaupun ada yang bonus 6 angka ( ratus ribu) sebulan . Produknya paling tua di dunia sejak 1915 lagi . ia di kenali sebagai multivitamin pertama dunia . sehingga sekarang sudah 2023 masih lagi menjadi top 10 jualan .

bisnes kami ini , ada team support yang kukuh . ada team yang sentiasa memberi sokongan dan tunjuk ajar . Malah pakar nutrisi dari company kami juga sentiasa adakan kelas-kelas bimbingan . Selain itu juga kita juga kelas bimbingan cara nak upkan sale .

JOM HUBUNGI AIZAH UNTUK BERSAMA-SAMA TINGKATKAN EKONOMI KITA . BOLEH KLIK LINK WHATSAP DI BAWAH

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #KERJAdarirumah #bisnesdarirumah #bisnessambiljagaanak

2 comments

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *