Bila sebut nak raya je , mesti terus kita rasa nak nampak cantik , nak nampak slim, lagi-lagi orang perempuan . Tak kiralah masih bujang ataupun dah ada anak berderet mesti kita nak cantik betul tak ? sebab saya pun sama , nak nampak cantik . saya pun sama nak kurus sebelum raya ni , nak pakai baju raya cantik-cantik tak nak ada nampak lemak lebih dan tak nak nampak obesiti . Bila terlebih berat dan berbadan besar ni susah nak cari baju seluar yang betul-betul sesuai . satu matlamat saya jugalah bila nak kurus untuk mudah cari baju dan seluar . Saya sangat syorkan pada anda , dalam proses untuk kurus ambil juga supplement supaya badan kita tetap segar , cukup mineral dan bila kurus tidak mengelebeh. Jadi aizah cadangkan ambil set kurus shaklee kerana ia memang lengkap dan selamat di ambil .

Mempunyai berat badan yang lebih dan obesiti adalah disebabkan oleh peratus lemak badan melebihi paras normal seseorang. Iaitu jika untuk lelaki ia melebihi 25% dan untuk wanita pula ia melebihi 35% . Jom kita kira macam mana nak kira indeks jisim tubuh kita atau lebih di kenali body mass index ( BMI ) . untuk dapatkan BMI =

Berapakah keputusan berat BMI anda ? jika BMI anda di antara 25-29.9 anda mengalami berat berlebihan , manakala jika BMI anda melebihi 30 maka anda dalam kategori obesiti . jadi anda dalam ketogari mana ?

Jangan Risau ! Set kurus Shaklee sangat sesuai untuk kita ambil semasa proses penurunan berat badan

Jika kita memang bebetul nak kuruskan berat badan, SET HELLO NEW YOU SHAKLEE ini memang khas untuk kita. Ia bantu kita turunkan berat badan secara ideal tanpa mengurangkan nutrisi dalam badan , Sebab itu ia juga bantu badan kita sentiasa cergas. Ia Mudah , Ia fleksibel , ia Selamat dan Ia terbukti.

Program Shaklee Hello new you ini akan bantu kita

bantu uruskan berat badan kita dengan yang lebih sihat.
bantu bentuk tubuh badan yang Slim dan cantik
Bantu tngkatkan tenaga dan Bina otot
bantu sistem pencernaanyang lebih baik
Tampil dengan lebih yakin
Bantu lebih focus dan bantu Nyahkan
pelbagai masalah kesihatan

JOM MULAKAN PERJALANAN PENURUNAN BERAT BADAN KITA

1- Life Shake membantu kita rasa kenyang lebih lama .
2 – Cinch shake pula bantu bekalkan nutrisi dan juga membina otot kita supaya kental dan tidak mengelebeh apabila kurus nanti . otot dan badan fit .
3- Herblax pula bantu untuk mencuci dan membersihkan usus untuk proses penurunana berat menjadi mudah . dia juga bantu untuk proses detox .
4 – Omega guard shaklee dan juga Lecithin shaklee pula membantu membakar lemak secara semulajadi . ramai sangat yang suka ni sebab dia bantu untuk kempiskan perut sekali .

Kenapa “Hello New You”? Mudah, Fleksibel dan meyakinkan ?

Program ini mudah untuk kita ikuti dan ia gabungkan pelan berpuasa yang fleksibel dengan pemakanan kita dan produk-produk yang di cadangankan bernutrisi seimbang bagi bantu kita menguruskan berat badan dengan berkesan, tanpa berlapar, kekal bertenaga dan sihat .

saya yakin nak ambil set kurus shaklee ini sebab ia selamat di ambil . Maklumlah sekarang banyak produk di pasaran tanpa kita tahu bahan yang di gunakan . Berbeza dengan shaklee . Shaklee :-
1- tiada pemanis tiruan
2- tiada pewarna tiruan
3- tiada pengawet tiruan
4 – Tiada perisa tiruan
5- Produk rendah glisemik
6- Produk bukan GMO
7- Produk tanpa gluten

Antara testimoni yang berjaya menurunkan berat badan dengan pengambilan set kurus shaklee

Wow bestkan testimoni ni , Dalam proses nak kurus ini dan kena pula semasa bulan puasa , untuk mendapat result yang lebih baik dan cantik, puasa juga lebih lancar tanpa berlapar saya sangat sarankan ambil juga set berpuasa shaklee . In Shaa Allah memang best sangat . Tertiba dapat bonus kulit cantik sekali masa raya nanti tau.

Program kurus shaklee ini , selari dengan cadangan daripada KKM mengenai turunkan berat badan dengan cara yang betul iaitu tanpa berlapar , perlu lengkapkan dengan vitamin , mineral dan serat , perlu ada detox dan juga proses bakar lemak . Haaa menarik kan .

BERITA BAIK UNTUK KITA NAK TURUNKAN BERAT , BULAN MARCH 2023 INI , SET KURUS SHAKLEE INI ADA PROMOSI . MEMANG BERBALOI KITA GRAB .

Jadi apa tunggu lagi , jom mulakan perjalanan penurunan berat badan kita bersama set kurus shaklee hari ini juga . masa tak tunggu kita . tapi lemak sentiasa bertambah jika kita tidak usaha dari sekarang . jom raya nanti kita nampak lebih slim , cantik dan kurus . hubungi aizah hari ini juga di 0173053031 atau klik di gambar whatsap di bawah untuk terus ke whatsap aizah .

This image has an empty alt attribute; its file name is shakleebandarseriputra-01-1-1024x1024.png

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

2 comments
  • Suci Nasuha
    March 15, 2023 at 4:57 pm

    Terbaikkkk! Bukan hanya kurus tapi dapat berpuasa dengan penuh tenaga

    Reply
    • Aizah Azlem • Post Author •
      March 27, 2023 at 10:23 am

      betul tu , bertenaga pakej dpt kurus dan cantik .
      terima kasih dtg berkunjung .

      Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *