Dapat duit raya awal, Wow bestnya kan . Siapa yang tak nak buat persiapan raya awal-awal ni ? hampir semua nak buat persiapan raya awal termasuk kalau boleh nak duit raya awal . Maklumlah bila sebut raya sudah tentu banyak kita nak guna duit untuk buat persiapan macam-macam . Persiapan baju raya , kuih raya , beli barang rumah untuk raya , beli bahan nak masak pada hari raya , duit untuk balik berhari raya di kampung , duit perbelanjaan di kampung ketika raya , duit emergency ketika raya betul tak? sebut pasal duit ni memang pening juga ya , sebab semua barang naik harga samada bahan kering mahupun bahan basah . Kadang ada yang rasa habis jimat dah tapi tetap rasa tak cukup lagi duit untuk perbelanjaan . Ada orang siap sedia membuat tabung awal khas untuk perbelanjaan raya sahaja sebab tahu perbelanjaan untuk raya memang besar kosnya. Syukur Alhamdulillah kami di Shaklee team akan dapat duit raya awal pada 2023 ini . Lega rasa hati sebab bila dapat duit raya awal dari company kami dapatlah buat persiapan awal untuk perayaan nanti .

Sebenarnya pelbagai cara kita boleh buat untuk dapatkan duit raya awal , salah satunya seperti kami di team shaklee malaysia . Tahun 2023 ini , In Shaa Allah kami akan di bayar bonus awal sebelum menjelang hari perayaan . Banyak kelegaan terasa apabila ada duit tepi yang boleh tampung lopong-lopong kat mana kekurangan bajet keluarga kita. Memang rasa berbaloi dapat bonus shaklee awal . Salah seorang sahabat saya kak ida ifaz juga meluahkan rasa yang sama , bestnya dapat duit raya awal ni, banyak yang boleh settle awal , termasuk duit raya untuk tetamu yang hadir ke rumah nanti.

Betul ke dapat awal ? masih tak percaya ? jom kita lihat calender kat bawah .

ALHAMDULILLAH BONUS SHAKLEE DAPAT SEMINGGU AWAL DARI HARI RAYA .Minggu terakhir biasanya memang banyak nak pakai duit biasanya. yelah time tulah kita nak bertolak balik kampung untuk beraya , dan time tu juga kita nak beli bahan masak untuk raya . Persediaan saat-saat akhir

JADI MACAM MANA NAK DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE NI ?

langkah pertama , jom join ahli shaklee bersama saya . Noraizah Binti Mohd . nak mudah boleh terus sahaja whatsap saya di 0173053031 pendaftaran hanya rm 35 sahaja . dengan rm 35 ini anda boleh mula jana income berapa anda mahu . menarikkk sangat .

APA YANG KITA AKAN DAPAT BILA JOIN BUSINESS SHAKLEE SELAIN DAPAT DUIT RAYA AWAL UNTUK TAHUN 2023 ?

Ada 9 kelebihan jika anda sertai kami , wow banyakkan dan bestnya lagi komuniti team shaklee kami sangat ukhwah . saling bantu membantu untuk sama-sama berjaya dalam bisnes shaklee . Kami juga ada banyak aktiviti berkumpulan supaya kita dapat banyak ilmu marketing , ilmu produk , ilmu bisnes dan sebagainya . Master-master shaklee juga banyak membantu dalam menaikkan bisnes kita .

MODAL KECIL TAPI INCOME BESAR

Dah tentu kita nak tahu kan berapa income atau pulangan yang kita boleh dapat dari bisnes ini ? dan berapa pula modal yang perlu di laburkan ? haaa banyak persoalan bila kita mahu mulakan bisnes . Alhamdulillah anda berada dalam bisnes yang anda cari selama ini . Modal yang sangat rendah , pendaftaranya hanya rm 35 sahaja anda dah boleh mulakan perniagaan peringkat dunia ini . dengan modal yang kecil ini , anda mampu pula menjana income sebanyak 3 angka , 4 angka , 5 angka sebulan . Ya Allah bestkan . bukan setakat duit raya , tetapi anda akan dapat lebih dari itu . Syukur Alhamdulillah . tak kira apa background pekerjaan anda , atau anda surirumah , ataupun masih belajar . anda layak mendapatnya .

MASIH TAK PERCAYA ? JOM SAYA TUNJUKKAN BUKTI

Alhamdulillah ini adalah beberapa bukti income yang saya perolehi bila saya sertai bisnes modal rendah ini, syukur sangat banyak membantu untuk menampung perbelanjaan kami sekeluarga .

Ini pula antara bukti income rakan-rakan bisnes saya

surirumah membuat income 4 angka
bekerja juga boleh buat income tepi 4 angka

ini student baru habis spm terus join . Alhamduillah income 4 angka

Jadi, jangan tunggu lagi , hubungi saya whatsap di 0173053031 terus sertai segera untuk dapatkan DUIT RAYA AWAL 2023 ini . jangan risau kami akan bimbing anda sampai jadi .

klik gambar whatsap di atas untuk whatsap saya

TIPS MULAKAN BISNES MODAL KECIL UNTUNG BERGANDA

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #bisnesmodalrendah #bisnesmodalkecil #bisnesdarirumah #bisnesonline #bisnes #bisnes2023 #bisnestahun2023 #tipsbisnes

WHATSAP : http://www.wasap.my/60173053031/nakbizV

WEBSITE : https://tipsibuhamil.com/

YOUTUBE : https://www.youtube.com/channel/UCyKT…

FACEBOOK : https://www.facebook.com/butiksihatcomel

TIKTOK : https://www.tiktok.com/@aizahazlem

Chat on WhatsApp with http://www.wasap.my/60173053031

Latitude and Logitude Google Maps : https://goo.gl/maps/rqwZCbncZxcb2zCn7

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *